Gå til innhold

Noen som har erfaring med autonome barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall hvor gamle er de og hvordan takler dere dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd å lese noe om det, men det stemmer ikke 100% her i heimen. Det er hvertfall deilig å akseptere at ikke alle barn nødvendigvis skal oppdras på samme måten :-)

Skrevet

Hva er autonome barn?? *litt flau*

Skrevet

Å jada....høres ut som lille frøkna mi det der ja!

Skrevet

:-)

Kjenner meg litt igjen når det gjelder datteren vår. Hun vil gjøre ting på sin måte, og gjøre sine egne erfaringer.

F.eks: Jeg holdt på å bake og måtte ut av kjøkkenet et øyeblikk. Hun var igjen og hadde fått beskjed om og ikke røre noe på benken mens jeg var borte. Da jeg kom tilbake sto hun og veide seg på min elektroniske vekt (til 500,-) !!! Den tålte naturlig nok ikke 15 kilo. Men her skulle hun selv gjøre sine erfaringer, hun hadde jo sett at jeg veide meg på badet.

Skrevet

fikk ikke opp denne linken jeg.......

Skrevet

Så rart- det gikk greitt da jeg testet den. Det er Jesper Juul sitt svar til en mor med muligens et autonomt barn. Sto i A-magasinet for en tid tilbake.

Skrevet

Takk for svar. Har lest den artikkelen tidligere ja. Kjente meg ganske godt igjen egentlig. Men vanskelig og vite hvordan vi skal gå frem i ulike situasjoner da jenta mi bare er 3,5 år. Ikke alltid like lett og forklare ting til henne da.

Derfor lurer jeg på om det er noen som har noen gode tips og råd???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...