Gå til innhold

Våtservietter er ikke bra for huden!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d vet jeg veldig godt..derfor jeg alltid har vasket mine barn under vasken med rent vann nbår jeg har skiftet bleie på de..har så og si aldri brukt våtserviett på ungene..

d er ganske skremmende når en kan bruke en våts på å rengjøre peis vindu..å få vekk malings flekker med de..ja jeg sa malingsflekker!

aldri om jeg vil utsette den sarte huden til barnet mitt med d svineriet!!

Skrevet

Hmm... Ut i fra klokkeslett, og temmelig like innlegg, vil jeg tro at du står bak både dette, ammeinnlegget, og at man ikke må ha teppe foran vogna. Tydelig at noen har altfor lite å gjøre på en tirsdagskveld...

Skrevet

Jeg har kun brukt våtservietter i bil og på tur.. men er dyrt i lengden og ikke miljøvennlig, så har heller en flakse med vann til vasking.. :)

Og vasker de heller med en klut hjemme.. :)

Og ett tips til dere som bruker våtservietter til ansiktet.. (sånne sminkerenseservietter) siden de er sterke er det veldig godt og ta litt lunket vann (slipper kviser med lunket vann) og vaske seg etterpå og få vekk rensegreiene.. :D

Skrevet

Å? Jeg vasker alltid bare med det jeg.. Trenger jo nesten aldri bade da.. Bruker de som lukter best, da får man en ren følelse! Bruker dem på både, rumpe, ansikt og hender jeg, flere g om dan.

Skrevet

Samme som amme-innlegget eller? haha! Var noe kjent med den belærende overskriften og alle utropstegnene:)

Skrevet

Må gi HI kredd for å ha pirket i bim, dib nerven og satt igang noen interessante diskusjoner. Tusen takk HI

Skrevet

Bruker bare våtservietter jeg. Det fungerer utmerket.

Skrevet

våtservietter er flottings! samme er det å kjøre med fremovervendte barneseter mens man ikke ammer... samtidig som man har ett ullteppe over barnevogna til den andre ungen som tar bussen med sin 12 år gamle barnevakt som røyker MENS hun er gravid og spiser sukker på lørdager... som sikkert er grunnen til at barnet i magen hennes kommer til å bli tykk og mobbet på skolen

Skrevet

hehe... så flott.. blei litt lei av de endeløse pekefinger-innleggene her:)

Skrevet

Bruker også våtservietter til barna. De har aldri reagert på det. Hvis det var så veldig farlig ville det vel ikke vært lov å selge dem?!

Skrevet

Nei, sier du det, akkurat som fremovervendte seter som også er godkjente.

Skrevet

tror heller en skal kutte de våtserviettene ut VISST huden til ungen reagerer på det.. er en ann ting å være økonomisk..

Skrevet

Men sånn litt seriøst.... :)

Det er jo mye rart i våtservietter, så min sønn har med mesoft i barnehagen. Det er kompresser som blir kjempemyke og vasker godt med kun vann på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...