Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Du må ikke hisse deg så fort opp!!! Visste ikke at det var forbudt jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Hva med enkelte regntrekk da?? der er det jo minimalt med lufting og noen av disse har jo også luke foran åpninga????
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Flinke anonym -funnet alle tabu-tingene på dib
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Nei, det er mange dårlige fedre der ute som henger tepper foran vogna. Kan aldri tro en mor ville gjort noe sånnt.
MJ<3 Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Hehe, nå er det en som sitter og ramser opp alle tingene som er forbudt på DIB. Tipper det snart kommer en "Du må ikke ha barnevakt før babyen er 15!!!"
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Det er jo en vesentlig forskjell på å ha teppe som stenger hele åpningen og henge teppe over slik at det kommer inn luft alikevel. Altså ikke dekke hele åpningen. Mange vogner har også lufting bak som hjelper. Jeg har aldri brukt teppe foran for jeg har ikke helt hatt eller skjønt behovet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå