Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Nå har jeg virkelig fått problemer! Plaget med urinlekkasje fra uke 16... Nå i uke 32 bruker jeg 3 åringens maxi bleier som jeg kan fylle til randen uten kontroll... Kjente jeg måtte på toalettet på butikken i dag, avføring, betalte og stavret meg til bilen men i løpet av et halvt minutt kom alt i bleia... Har grått og grått siden, NEKTER å gå til lege da jeg har panikk for hva som må gjøres. Er redd for å føde om de ikke skal begynne å rote oppi der pga dette i tillegg. er flink å ta knipeøvelser men virker ikke som det nytter i det hele tatt... Mest lyst å provosere frem fødsel for å se om dette går over men tør ikke helt det heller med tanke på den lille. Tar imot råd med takk.
Tommage♀♂ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Valget er vel da å enten se om dette fortsetter OG leve med det frem til fødsel, eller å gå til lege. Mest sannsynlig er det babyen som presser på og gjør musklene slappe, men det kan jo være noe annet som plager kroppen... Trenger ikke være noe farlig i det hele tatt, men det ville jo vært fælt å mtte gå sånn! Ta det opp med jordmor du, hun kan sikkert fortelle deg litt=) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Kjære vene! Ta opp dette med jordmor eller lege snarest. Vil tro at det bare blir verre frem motr fødsel, men ikke minst i ukene etter fødsel! Dersom du får snakket med lege om dette nå er det noe de sikkert kan se på og hjelpe deg med når du er på sykehuset etter fødselen. I dag er det så godt tilbud om både beroligende og bedøvelse ved alle slags undersøkelser at jeg synes ikke du skal bekymre deg unødig. Lykke til for dette må være forferdelig leit!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Uff, dette hørtes ikke særlig bra ut! Du MÅ ta det opp med legen din, eller jordmor!!!!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 HUff, skjønner det der er ekkelt, men husk at jordmor er der akkurat for å hjelpe deg med råd forhold til akkurat det der. Nå er det nok noen uker før den lille er klar for verden enda, så du e rnok nødt til å vente litt. Å provosere fram/ forsøke å provosere fram en fødslen kan gå skikkelig ille. Beste rådet jeg kan gi er at du spiser regelmessig, grovt brød, drikker nok og går regelmessig på do. Hadde du en tøff fødsel da du fikk 3åringen? Ruptur av en eller annen grad? Hender at nerver kan komme litt i klem også, så det trenger ikke ha en sammenheng. Uansett så synes jeg du bør ta en prat med jordmor, så hun kan få det sjekket opp, kansje kan de gjøre noe for å hjelpe deg også. De har vært borti sånt før, garantert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå