Gå til innhold

Må bare spørre, er dette "guttete"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et armbånd i hvitt gull i gave. det er ganske brett og er på en måte kantete i kanten..lurer på om det kalles panserarmbånd?? På en måte ringer inni hverandre..

Er bare det at jeg har fått for meg at det er menn som bruker sånne og at jenter har mer rundt armbånd, ikke sånn flatt og kantete....?

Noen som har litt greie på det her og kan svare meg? Hvis dere skjønte noe av det da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror forresten ikke det heter panserarmbånd..er litt mellomrom mellom ringene ikke sånn tett.. finner det ikke noe sted på nettet så får ikke lagt ut noen link..

Skrevet

Litt vanskelig å si når man ikke vet helt hvordan det er. Kan du ikke legge ut bilde da?

Skrevet

Sånt skjønner jeg absolutt ingenting av hehe

Akjønner at det er vanskelig å se det for seg... litt avlange ringer som er litt kantete rundt som sitter i hverandre. også er det flatt så det ligger inntil huden uten å stå noe opp.. De jeg har sett endel andre jenter har er liksom rundere så de står liksom ut ikke ligger helt inntil huden..

hehe utrolig vanskelig å forklare

Skrevet

det finnes jo panserarmebånd til damer også.... du må jo nesten selv bestemme om det er feminint nok for deg:)

Skrevet

tror jeg skjønner hva du mener.. samboeren min har et sånn smykke, og ja det er guttete.. men et armbånd, gutter går vel ikke med armbånd? vet ikke, hadde vel vært i tvil selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...