bruse Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Får inntrykk av at de fleste som ammer gir siste måltid i form av pupp på sengekanten. Jeg gjør også det. Men hvordan gjør dere det da når pappan skal legge? Vil prøve å få til litt striktere rutiner her og hindre for mye uro på kvelden, og innbiller meg at det blir litt forstyrrende om jeg skal bryte inn midt i leggeprosessen og amme, før han tar over igjen. Og hva gjør dere når de får tenner? Ok med melk etter tannpuss?
twoboys & a girl Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 han har fått to tenner. Prøver å få gitt han grøt i 18 tiden. Så steller jeg han. Tar han ned å gir pupp. Så tannpuss og rett i seng. Nattammer ennå, pusser tennene når vi tar morgenstellet.
velsignet med to Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Her er det bare jeg som legger, siden pappan hans er borte annenhver mnd på jobb. Og når han da er hjemme er det "enklest" for meg å legge... Var nok ikke dette svaret du tenkte på...
camosilla Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Vanligvis ammer jeg i stua. Da får han siste pupp etter vi har satt på pysjen. Men hender han er så trøtt at han ikke klarer å amme virker det som. Gnir seg i øynene og slipper taket hele tiden. Da gir jeg han resten på soverommet som det er rolig og mørkt.
En til, please. Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Hjemme hos oss gir jeg kveldspupp på sengekanten når jeg er hjemme. Dersom jeg ikke er tilstede på kvelden (ikke så veldig ofte), går det problemfritt for pappa å legge. Det er som om hun forstår at pupp er ute ev rekkevidde :-) Hun er 11 mndr. med fire tenner, så jeg har litt dårlig samvittighet for tannpussen...
Zerotondo Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Lillegull skjønner godt forskjellen på "natta-med-mamma" og "natta-med-pappa". Når pappan legger han, har de sine egene rutiner som fungerer for dem,- når jeg legger han har vi våre. Og med meg er det pupp i senga. Oftest sovner han med puppen i munn.. Han har 8 tenner som pusser til kvelden og på morgenen. Jeg natteammer forstatt, så det er ikke så mye å få gjort med..
Zerotondo Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Glemte å si at når pappan legger han, får han pupp i stua før de går inn på soverrommet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå