Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 sa hun med et påtatt glis og logget seg av igjen...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 .....og jeg følger etter deg!! Tar heller og legger sammen noen klær, eller noe annet mere gøy... *gjeeeesp*
Lovemychild Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 He,he bare vent til høsten da den store vinterdress debatten starter.....
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Reima eller Troll?! Skal vi avlede debatten med å starte dressdiskusjonen tidlig i år?!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 man velger sine kamper;) dette er vel nesten den eneste debatten jeg syns er verdt å bli med på her inne..hehe
Labambie Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har faktisk så mye tiltro til mødre og fedre der ute at jeg regner med de gjør det DE mener er det beste for SINE barn.... Også lar jeg det være med det.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har så liten tiltro til dibbere jeg at jeg ikke gidder å diskutere slikt vås engang jeg, rett og slett fordi folk ALDRI blir helt enig likevel. Jeg liker ting man kan diskutere uten å gyve løs på hverandre jeg. Og ting som ikke blir diskutert ihjel ca en gang per mnd eller mer;) *flire*
CB-BabyBoy Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Hehe jeg må bare le Jeg skjønner jo at man er opptatt av sikkerhet, men det blir jo for til at de som ikke gjør som DiB Politet sier, vel de kunne like gjerne kjørt med barna på taket Jaja jeg venter i spenning på vinterdress debatten! Den er sikkert like fin som amme/ikke amme debatten jeg møtte på når jeg kom over her hehe
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 at folk gjør det de tror eg best for sine egne barn er greit. jeg "bryr" meg ikke sånn om folk som har barna fremovervendt. MEN jeg liker å formidle alt jeg kan om fremover/bakovervendt, fordi det er jo så vanvittig lite info om det !! siden jeg fødte har ikke ETT menneske, nevnt noe om bilsikring for meg, og det er skremmende. alt har jeg måtte lese selv.. jeg jobber i butikk med dette og hører så mye rart at noen ganger blir jeg satt helt ut.. men nå ble jo dette en debatt om bilstoler, noe det ikke skulle. beklager:)
MegOgAlleMine Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Hehe godt sagt... Venter som flere her i spenning på ammedebatter, søvn, etc
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 CB-BabyBoy, hva?! Har du ikke barna i skiboks på taket?! (ikledd Reimadress så de ikke fryser?!) Skjønner meg ikke på sånne som deg. *rister oppgitt på hodet* Hihi..
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 *jager Helene og mini tilbake i rett debatt* Dette skal bare være fjås, seriøse innlegg taes i andre tråder;) Jeg skjønner riktignok tankegangen din, og hva kan man si annet enn "knock yourself out" Hehe...
tante grusom master of law Skrevet 24. juni 2008 #15 Skrevet 24. juni 2008 Er det så rart med bilsete-, ammedebatter etc på et forum for barnerelaterte ting? Det synes ikke jeg.
Labambie Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 Det er nå så,men man trenger ikke ta samme debatten i ørten tråder hver dag.. Kommer litt an på "flavor of the week" hva temaet er da. Men når det først kommer er det som en kjønnsykdom på en greker i juli; den sprer seg fra forum til forum... Og blir flere og flere i samme forum og..
CB-BabyBoy Skrevet 24. juni 2008 #17 Skrevet 24. juni 2008 Hahaha tillab takk jeg trengte å le altså etter denne dagen; jeg får 10 000 kr i baksmell... Joo selvsagt jeg plasserer lillegutt i snowboard mellom takholderne eller hva det riktige ordet er (sa noen søvnmangel?), kler på han designer bleie og turer ned E18 uten å ha sertifikat! Blir ikke mer moro enn vi lager selv - hui hvor det går! Hm hva med en debatt "tattis eller ikke før fylte 5"?, er piercinger ok før fylte 10? det er masse å ta av altså! Det er for så vidt naturlig med diskusjoner ja, men amme/ikke amme blir rett og slett for dumt. Det er ingen fasitsvar, det ender bare med krangel og noen som føler seg angrepet. Heller ikke på bilseter for hver må gjøre det som passer dem. Ingen er ute etter å skade ungene siden uansett, men her er det enkelte som mener det da dersom du ikke følger DiB politets regler for oppførsel Nå venter jeg i åndeløs spenning på Tillabs svar altså You made my day hehehe
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 24. juni 2008 #18 Skrevet 24. juni 2008 *fjåse litt for å gjøre det godt igjen*
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #19 Skrevet 24. juni 2008 Siden jeg kjører stor bil, uten skistativ eller skibokser har jeg funnet ut at minsta passer utmerket inn der hvor reservehjulet sitter på bakdøren, og enhver LandCruiser må jo ha noe kult i front om den ikke har kufanger, så der sitter vesla på snart 2 år, med pappas motorsykkelhjelm og norsk flagg;) Designerbleie forresten? Vet du ikke at *fanfare* det eneste brukandes er tøybleier?! Tattis før fylte fem, *tygger litt på den* tjaaa, vesla er som nevnt snart 2 og fikk sin første i fjor sommer. Den fulgte med en tyggis (som hun riktignok IKKE fikk, gjett om det ble bråk!) Og hull i kroppen, ja det får mine unger når de er klare for det... Kanskje ikke piercing i tunga dog, litt konservativ for anledningen! Jeg er forresten medlem av DiBpolitet! Heeelt sant. Jeg kommer løpende med håndjern og batong når man diskuterer bæretøy! *splatter litt mer melk overalt, bare for å være morsom*
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #20 Skrevet 24. juni 2008 *tilgir Helene og mini med en gang og fjåser videre*
CB-BabyBoy Skrevet 24. juni 2008 #21 Skrevet 24. juni 2008 seriøst mannen min lurer på hva jeg ler så fælt av altså ser for meg den ene jenta som en sånn gallionsfigur foran der. hm lurer på hvor mye pes mora mi hadde fått om DiB politiet hadde sett meg som 10-åring stående med overkroppen ut av soltaket når vi kjørte hjem fra stranda det skal sies at denne stranda var 10 min hjemmefra, vi kunne gått, men gadd ikke gå oppover. oioioioio tøybleier ja selvsagt.. designerbleier er vel en av de store dødssyndene? kan jeg slippe med kun advarsel siden jeg har en ergo sele og bruker mesoft og ikke våtservietter? eller får jeg bot siden jeg har en pakke servietter i veska for krisetilfeller? har politet vurdert innføring av den der 3 forbrytelser = livstid her forresten?
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #22 Skrevet 24. juni 2008 Mannen min har git opp og sier bare"DiB igjen?" Hihi... Det var i gamledager man kunne stå ut soltak og slikt, ting var ikke like farlig den gangen vettu;) Tror det finnes designertøybleier da, det må vel være det ultimate? *flire og ser for seg D&Gs nye kolleksjon* Du får faktisk ikke advarsel engang av meg, oooorker ikke. Ihht hovedinnlegget er jeg jo ikke her engang! Hmmm... Jeg diskuterer forøvrig aldri våtserivetter heller, men skal komme med en innrømmelse, jeg bruker det, masse! For jeg har funnet noen som faktisk er tilsatt konservert (eller noe sånt?!) vann! Og de er jeg superfornøyd med! Ergosele er godkjent forresten! Man trenger ikke "3 strike policy" her inne, er man her til å begynne med er man fanga for livet uansett! Nemlig;)
CB-BabyBoy Skrevet 24. juni 2008 #23 Skrevet 24. juni 2008 Ah jeg vet hva millenium buggen var; alt ble farlig når vi rundet år 2000 Haha det stemmer, jeg klarer ikke legge meg, mååå vente og se om det kommer noe nytt Du kan bruke servietter eller gjøre som meg og min mann - man steller ungen om morgenen og kommer på under kveldsstellet at vi ikke har husket å skifte hele dagen... Går det an? Eller er det sånn som jeg leste på vedtektene til en barnehage - unger som hentes etter 17.15 overleveres til barnevernsvakten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå