M-Tos Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Negativ test 1 dag før IKM og 2 dager etter... Håpløst tilfelle?
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Det er alltid håp, ikke mist håpet :-) Kan jo være det er for tidelig at det vises på testen? Er mensen din alltid regelmessig eller? Jeg er en dag over IKM, så jeg krysser fingrene fortsatt! Tør ikke ta test, er så redd for at resultate er negativt :-/ Nerveprirrende hehe..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ikke håpløst før mensen kommer.... HCG kan produseres sent hos noen... Så det kan godt gå to uker over mensen før man får positiv test...
En til, please. Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Så lenge TR ikke melder sin ankomst er det jo et reelt håp. Vent en stund til og prøv igjen :-)
M-Tos Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 Takk for oppmuntrende ord, jenter! Ingen tegn til TR. Så det kan selvsagt å bra. Nå irriterer jeg meg bare over oppbrukte tester... Æsj, hvorfor er jeg så utålmodig. Blir dyrt, dette.
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Å så spennende!! Krysser fingrene her jeg:) Og så lærte jeg noe i samme slengen Masse lyke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå