Gå til innhold

Lammeskinn,

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjøper dere det hen????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Så det på barnevognhuset i dag :) Ullevaalsveien. 200 kr. :) Får også kjøpt det på barnas hus og babyshop :)

Skrevet

Ikea, Kid, Jysk har også lammeskinn. Kanskje de har på Princess også, ikke helt sikker.

Skrevet

kjøpte to forskjellige på reflex..

et som var tilpasset vognen og et stort eg håper vi kan ha i sengen.

Skrevet

Er de på Ikea, Kid, Jysk osv like bra som de på Barnashus da? Synes de på Barnas Hus var så utrolig myke, og så kan jeg tenke meg at de er mer hygieniske også.

Hvordan er det med evt vaskeanvisninger da på de ulike skinnene da?

Og noen som har peiling på pris?

Skrevet

Bare et spørsmål fra meg uten peiling igjen. Snakker vi ekte lammeskinn her? I så tilfelle skjønner jeg ikke at de kan vaskes...

Skrevet

Ullskinnene skal kunne vaskes på 30 grader, men det anbefales at du bruker ullsåpe med lanolin som tilfører ulla det naturlige bakteriehemmende middelet (lanolin altså :) Du får kjøpt denne såpen billig på feks www.nostebarn.no

Ellers er det jo ikke ofte en trenger å vaske ekte skinn da, de er selvrensende. Men skal ristes godt en gang for dagen. Står en del om dette på disse nettsidene også

Skrevet

Dette gjorde jeg med skinnet til førstemann. Fulgte instruksene til pkt og prikke. Og det ble ødelagt. Bruker ikke nøstebarnsåpen med lanolin igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...