Gå til innhold

sex og slimproppen

*tuttemor t prins & prinsesse*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet det er skrevet før, men jeg finner jo aldri innleggen igjen... hehe...

Er det helt ok å ha sex etter at slimproppen er gått?? Noen som har hatt effekt av det??

*ei som lurer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt : )

Lurer jeg også på!

Har lest at å ha sex med mannen din ikke er noe "farlig", pga kroppen din er vant med hans saker og ting.

Men, jeg er ingen lege :)

Skrevet

Ja, jeg har lett litt rundt på internett om dette, men finner mye rart, hehe... de aller fleste plasser er virker det som det ikke er skadelig eller farlig, men så fant jeg det motsatt også. på barnemix fant jeg dette: "Hvis du begynner å blø etter et samleie, eller hvis slimproppen har løsnet er det fornuftig å ikke ha samleie av infeksjonshensyn."

Da blir en jo litt i villrede, hehe... Det er ingen som har spurt føden, eller har noe mer erfaring?? :-D

Skrevet

Hmm.. Man hører jo så mye forskjellig ! Ikke rart man blir forvirra :-\

Skrevet

det er jo det som er... hadde en bare ikke hatt så mye tilgang på informasjon tror jeg nesten det hadde vært lettere, hehe;);)

Skrevet

Hehe ja, sant :)

Ei venninne av meg skrev at man kan ha sex med partnern sin, men kun han, pga kroppen vår tåler han, som jeg skrev i sta. Dette hadde hu fått svar av en JM på BV :-)

Men ringe føden da, om man er usikker?

Skrevet

Det høres jo ikke så feil ut det da, men det beste er nok bare å ringe føden å spørre dem... Men jeg tenkte at sååå mange innlegg det er skrevet om slimproppen, vet ikke om alle dem er avholdne eller om det er noen som allerede har spurt føden... :)

Skrevet

Hei:-)

Jeg fikk beskjed av legen og jordmor på føden nå på mandag at det var bare ha sex selv om slimproppen var gått. Kun hvis vannet går man ikke kan ha sex. Hun anbefalte oss å hjem å kose oss;-) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...