Gå til innhold

Hvilken dobbeltseng/-madrass er best???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ny seng, men er så i tvil om vi skal ha rammemadrass, kontinentalseng, seng med madrass i...... -Vil ha noe som er godt å ligge i da! Noen som har en god soveseng å anbefale??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Wondeerland kont. 180x200 Harmony :) 18000,-

Skrevet

Er den god da? Var jo ikke så dyr heller den.... Vi har en svane-rammemadrass nå og den er jeg ikke fornøyd med iallfall :(

Skrevet

har jobbet på møbelringen og solgte svane og wonderland. Og jeg selv har wonderland. hehe:) Det sier kanskje litt. Den er veldig god, det finnes en bedre seng. men den har samme fjører bare at fjørene er høyere og sengen rett og slett blir mykere.

Er det fast eller myk seng dere vil ha? normal vekt?

Skrevet

Vi er nok normale i vekt ja (men lå i den som gravid også og da var jeg 30 kg tyngre enn nå;), men mannen er lang da, så han vil gjerne ha 210 cm lang seng. Fast eller myk? Det jeg iallfall ikke liker med den vi har er at det så raskt ble "groper" i madrassen der vi ligger og så går den opp på midten. Ligger også mye på magen....

Skrevet

Hmm kan det stemme at dere har en madrasstype som heter original da? med bonel?

den brukes mest på gjesterom osv, hvor det ikke ligges hver natt.

men anbefaler strekt fast! man velger ofte medium fordi den kjennes så god ut da du prøveloigger, men etterhvert blir den for myk, du vil "slite" ved å snu deg i søvne og du vil kanskje våkne hver gang, fordi du må bruke så mye krefter på å snu og flytte på deg fordi du synker så mye ned. Men fast så får du mer støtte, ligger mer stabilt, og fjørene vil hjelpe deg å flytte på deg. jeg merker veldig godt forskjell. våkner ikke en enste gang om natta lengre..

og madrassen bør være minst 20 cm lengre enn deg selv. 210 får du kjøpt uten prob. kanskje litt dyrere men ikke så mye, ca en tusenlapp. kan tilogmed hende at du får den til samme pris som 200 når det er kampanje.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...