mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 sånn saus som stivner på isen...... Det er dritgodt. Så da vet dere det. Slank skal jeg bli i mitt neste liv:-DD
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Oj, her holder jeg på å bli ufrivillig slank for de er utsolgt i nabolaget for den sausen. Og det er DÅRLIG GJORT! Godt at ungene var på bursdag i dag og fikk med godteposer hjem. For nå skal mammamonsteret rane skapet for de posene som trøstespising siden jeg ikke får saus og vaniljeis uten noe som helst er gruuuuusomt kjedelig!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Men jeg har en uåpnet saus i skapet. Hvis vi ringer budbil???? Så har du den kanskje før kvelden er omme???? Eller så er jo smågodt en grei reserveløsning...... Lurer på hva de som ikke vil ha godteposer i bursdager tenker jeg altså........ De kan umulig tenke på at det kanskje sitter en mamma der hjemme med et greit sukkerbehov:o)))
♥Snulder Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Hallooooo!!! Er det mulig å få litt mer detaljer kanskje!! Hva heter denne fantastiske sausen freksempel????? Hæ..hæ...HÆ!! Kan ikke friste slik uten å fortelle alt vet dere!!!!
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 He, he, tør jo ikke røpe det for her blir de flaskene revet ut av hyllene på Rema og vil jo ikke ha konkurranse om godsakene ;-) Vel, det er helt vanlige brune Freia sjokoldesausflasker. Men viktig å sjekke pakken godt da for det er den som stivner du på isen vil ha. Har sånn ca det dobbelte av kalorier og fett, men smaker da altså trippelt så godt!!!! Her har jeg da i stedet måtte nøye med med tyvegodssmågodt fra småfrøknene og så har jeg omtrent spist en hel ananas... Og da får man dekket søtbehovet, men du så vondt i maven man også får ;-(
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Is med tilbehør er udiskutabelt best!!! Den stive sausen har jeg heller ikke smakt, tror ikke de selger den her ute i bygdenorge.... Men hjemmelaget, varm sjokoladesaus er ikke å forakte det heller.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå