Gå til innhold

jeg blir så uendelig lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt mens i over 2 uker... syklusene mine er på 2mnd om det fortsetter slik.. alle dere andre rekker og prøve en gang mer innen jeg rekker og bli kvitt mensen.. Ikke bare går det ut over prøvingen, men samlivet vår også (+syken min)... løper på do uendlig mange ganger for og sjekke om den har forsvunnet snart...

prøver Wild Jam denne mnd for og se om det kan stabilisere litt.. men virker ikke slik... =( Ikke noe vits og gå til gyn heller, har et påvist syndrom på eggstokkene som gjør dette.. jeg må bare leve med det.. men gud bedre det er slitsomt...

Ikke meningen og klage altså, vet det er andre som skulle gitt høre hånda for og få mens i det hele tatt... men dritt er det likevell...

Måtte bare lufte frustrasjonen litt... hehe

lykke til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg! Det hørtes så kjipt ut.Det er rart hvordan vi som liten lærer at verden skal være rettferdig, og så finner vi likevel ut at det slett ikke er tilfellet. Heller ikke alltid lett å være soldarisk med dem som har det værre. Situasjonen føles jo like reel for de som befinner seg i den. Nå hytter jeg med neven slik at TR tar hatten sin og går, og så krysser jeg fingre og tær for full klaff denne pp for deg!!

Skrevet

tuuusen takk så snillt.... skal krysse fingrene mine for deg også.. tær også.. hehe.

Skrevet

Hei monca*84*ønsker-6pp♥

Jeg forstår godt at du både blir lei og oppgitt, og at dette går utover både humør og psyke. Jeg har hatt lange sykluser selv,men ikke så lange som dine. Men det føles urettferdig får man får færre sjanser og mye lengre ventetid enn mange andre her inne.

Har du prøvd akkupunktur,hører mange anbefaler det her inne...

Jeg har bare prøvd å avfinne meg med situasjonen, og at det sannsynligvis tar litt lenger tid med meg. Prøv å ikke tenk eller stresse med det. Jeg har faktisk snakket med en spådame, som sa at jeg ville bli gravid, men stresset og alle tankene mine gjorde at jeg ikke blir gravid. Så jeg måtte slappe av, sette pris på samboeren og alt jeg hadde rundt meg, og nyt tiden nå mens vi bare var to. Da vi fikk to barn i huset innen 2010. På en rar måte har jeg nå slått meg til ro med at jeg blir gravid på et tidspunkt, og skal legge vekk alle negative tanker jeg har har hatt i løpet av de siste pp. Psyken påvirker mer enn vi tror, det er allefall min personlige mening.

Ønsker deg lykke til! Det blir vår tur en gang også!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...