Prins&Prinsessa Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Vi gifter oss neste sommer. Da har vi en på 2 1/2år og en på 6måneder. Vi er veldig usikkre på hva vi skal gjøre. Vil jo ikke at foreldrene våre eller noe sånt skal passe de bryllups kvelden, da vil jeg helst ha de med oss. Tenker å be en venninne om å passe den minste på 6måneder, men ulempen er jo da at hun ikke kan komme i bryllupet. Men jeg vet liskom ikke hvam andre jeg kan unnvære i bryllupet. Den elste tenker jeg kanskje at min niese på 13år og mitt søskenbarn på 13år kan passe. Men kan bli litt mye med en liten baby også. Dagen før skal svigers og v idele på de, og på bryllupsdagen skal svigers ha en og mamma og de en,og dagen etter skal de fortsatt dele de. Men vi har problemet på kvelden.
♥2 små gull♥ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Vi hadde selskapet på et hotell. Søsteren til en venninne av meg satt barnevakt på et av hotellrommene og det funket utmerket. Hun var med et stykke ut i middagen, og når hun ble sliten tok vi en pause på 10 min så vi fikk lagt henne og de som ønsket fikk seg en etterlengtet do-/røykepause. Da var hun så sliten at hun sovnet før vi la henne i senga omtrent. Vi satt opp babycall, og barnevakten satt i rommet ved siden av og passet på. Skal sies at hun er veldig grei å ha med å gjøre, når hun først sover så sover hun, og hadde det vært noe problem hadde bare barnevakten kommet ned og hentet oss. Hun var 1,5 år da vi giftet oss.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Vi har ei tulle som er 8 mnd når vi gifter oss om en uke. Hun skal være hos moren til en av mine venninner og vi har jobbet intensivt med tilvenning til flaske og med barnevakt en måneds tid. Nå går det fint! Jeg må vel ut og pumpe i løpet av kvelden, men det er jo det minste. Barnevakten stoler vi fullt og helt på, og hun bor ikke lenger unna selskapslokalet enn at hun kan komme kjørende dersom det skulle bli heeelt krise. Når festen er over overlates jenta vår til mine foreldre, så får vi bryllupsnatta for oss selv før vi får henne tilbake neste morgen. Har øvd på dette også, og det har gått bra! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå