Gå til innhold

Fikk bekreftet bekkenløsning i dag :\

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde virkelig håpet på at det var forbigående smerter, men neeei...

så blir det fysio, og null jobbing resten av svangerskapet, kommer til å gro mose på meg ! :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan fikk du bekreftet det? Jeg er i uke 13, vondt i korsryggen og nedover i ene skinka... Spes når jeg bøyer meg mye. Har en jobb med mye fysisk belastning...

Skrevet

var hos legen som har mye peiling rundt svangerskap og sånn, og han bøyde og tøyde på meg så jeg kunne fortelle hvor det gjorde vondt når han gjorde ditt og datt, og da var det visst ingen tvil sa han..

så spør legen din om han\hun kan undersøke deg litt ang det..

Skrevet

Huff, føler med deg!

Hva slags symptomer er det du har? Jeg lurer på om det til slutt er bekkenløsning som begynner å snike seg innpå her også :( Er ekstra utsatt for å kunne få det, og nå de siste dagene har jeg begynt å få vondt i korsryggen som stråler ut over rumpa og ned på utsiden forover på lårene. Er også vondt på innsiden av lårene, i de senene/musklene/hva-det-nå-er som sitter helt opp jmot skrittet... Skal til fysio på torsdag, så da tar han vel en ekstra titt på det håper jeg.

Om det først skal komme så er det hvertfall greit å komme igang med fysio osv så fort som overhodet mulig.

Hva jobber du med siden du ikke kan jobbe? Jeg har veldig stillesittende jobb, så håper jeg kan fortsette å jobbe en stund til hvertfall...

Oppmuntringsklem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...