A:1977 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Når er unger gamle nok til å tilbringe 6 døgn helt alene med flinke besteforeldre 30 mil unna hjemmet dersom ungen og besteforeldrene ikke er spesielt godt kjent med hverandre? Min mor mener at jeg er litt overbeskyttende ettersom jeg vegrer meg for å la henne og faren min passe ungen vår på 13 1/2 mnd i seks døgn på et, for ungen, fremmed sted...
LegallyBlond Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg synes du er fornuftig. KLart det går, men ville ikke gjort det om jeg ikke måtte. Hvis du kan reise med barnet og være der noen dager til barnet blir kjent med stedet og får god kontakt med besteforeldrene så går det nok greit.
It's all about me Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg synes ikke 13 (og en halv) mnd er for tidlig å være en uke hos besteforeldrene. Men synes du ikke stedet er kjent nok så er det vel bare å dra på besøk noen gang først da. Barn er mer tilpassningsdyktige enn mange tror.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Hadde selv har visse betenkeligheter siden de ikke kjenner hverandre godt. 6 døng er lenge....natta over hadde holdt for min del i den situasjonen. Og jeg er ikke gnien på å låne bort ungene til besteforeldrene, nå ser besteforeldrene her ungene svært ofte og har gjort det fra dag en av, så ungene kjenner dem utrolig godt og er trygge på dem. Det betyr alt for at jeg skal klare å kose meg og slappe av når jeg skal ha ungefri.
Odine! Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Seks døgn er lenge, særlig hvis de ikke kjenner hverandre så godt. Jeg hadde ikke gjort det, hønemor som jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå