Brillemamma Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hmm...jeg har spist: 2skiver med sjokade (av alle ting!!) En porsjon nachos 2bananer Drukket 1 glass melk, 2glass pepsi max og litt vann... Har så dårlig matlyst for tiden...merker jeg blir trøtt og slapp av at jeg ikke spiser nok...drikker ikke nok heller..så plages med hodeverk... Heldigvis bare 10uker igjen til termin..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 2 donuts m/sjokolade på, 2 glass vann 1 ostehorn med ost og skinke,litago sjokomelk 1 kransekake kringle m/sjokoladetrekk brennsnut,1 glass blåbærsaft 1 brødskive m/ kaviar,1 glass melk har matlyst,MEN vil helst ha noe godt... den skiva med kaviar var tung å spise... vil heller ha sjokolade,lakris og cola..
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Har vært hjemme med datteren min på to år i dag, og bakt muffins. Startet dagen min to ostesmørbrød, til lunsj ble det to sjokolsdemuffins, spagetti al forno til middag... Og nå har jeg spist en muffin og en lefse...... og te fra London fruit and herb company.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 5 skiver ( i to omganger) 1,5 potet til middag, sammens med litt servelat pølse og saus. tre ruter med sjokolade, litt is. og nå sitter jeg med min andre tallerken med tomatsuppe med egg og makaroni. Matlysten er på topp her hele tiden etter kvalmen ga seg.. Har drukket en del vann, og to glass med melk.
Tuni♥ Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er ganske så nygravert, og har lite/ingen symptomer - men i dag satte ulvehungeren inn! Har følt meg ganske så utsultet mange ganger i dag, selv om jeg har spist som jeg vanligvis gjør! 1 skive med blåbær + juice til frokost 1 eple 2 skiver med banan på + juice til lunsj stekt svinefilet m/ grønnsaker, potetbåter og litt saus til middag Noen salte kjeks og litt rødbrus.. ;-) Håper ikke denne hungeren kommer til å fortsette altså! ;-)
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Akkurat nå sitter jeg og spiser en skål med nyplukkede blåbær med vaniljesaus på,har plukket dem selv og sitter og nyter at jeg gadd å krype opp i skauen for å finne dem =)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 En brødskive med krydderskinke og ost Litt potetgull 1,5 kvikklunsj Blomkålsuppe og hvitløksbrød X-antall kyllingvinger Masse vann, litt appelsinjuice, et par glass lettmelk og litt Cultura.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 2 knekkebrød med hvitost 1 eple liten porsjon potetbåter fra i går halv grandiosa bittelitt salat funlightsaft med istesmak 1 stor kopp earl grey te Alene hjemme så det blir så som så med maten
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 1skive med kaviar og majones, og en med hvitost og paprika + et glass melk til frokost. 1skive med kaviar og majones og en med kalkunskinke, hvitost, agurk og tomat + vann til lunch 1 porsjon lapskaus til middag + vann Spiser nå seeeeeiiiin kveldsmat, samme som frokost:) Bortsett fra melka da... Har spist et glass med saftis, og lurer sterkt på om ikke jeg skal spise meg et til;) (Rød brænne-saft utblanda i vann, i en plastkopp og i fryseren noen timer! Mmmm, vekker gode barndomsminner!!! Må skrape isen med skje;) )
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 ..og en nektarin, det glemte jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå