mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Søndag var dagen. Tenk hvor fort tiden går....... Og nå er det jo bare uker igjen til han er skolegutt....... Og derfra går visst tiden enda fortere sier de som har skolebarn.. Jeg ville jo at mine skulle være små lengeeeeeeeeeeeeeeee, men det har de visst ikke lyst til:-D Hva skal jeg gjøre da???? Finnes det noe sånt "hold barna små i mange år medisiner"???
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 HVis du finner det så send de over da ;-) Et par av de må gjerne få bli store for det å være mamma blir jo virkelig bare mer og mer moro da. Men likevel; vil jo ikke miste den siste lille babyen min heller... Så EN må det da være lov til å beholde som baby noen år eller ti til?
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 PS! Gratulerere med overstått til storebror da!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Takk for gratulasjon:o) Ja , han lille Knerten min skulle jo være baby leeeenge. Men han startet jo så tidlig med alt og har fryktelig dårlig tid hele tiden. Så eneste mulighet må jo være å binde han fast i sengen.....Men det tror jeg ville blitt regnet som barnemishandling... Så jeg får vel bare innse at guttene mine er i ferd med å bli store:-D
♥Snulder Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer med 6 åring i huset!!! Sjefene begynner å vokse til skjønner jeg;=)
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Årene går på null komma svisj, syns jeg. Da første revungen ble født følte jeg at tiden foran oss til hun ble "stor" var uendelig - men tiden går jo på et lite øyeblikk, det skjønner jeg jo nå. Koseekstramassemedminstejenta!!! c",) Kan vi kalle henne baby selvom hun snart er to og et halvt...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Grattis med vel overstått!!! Det går altfor fort noen ganger, og jeg synes at jo eldre jeg selv blir desto fortere går årene...... Neste feiring hos oss er 21 år (neste år) og det er jo så gammel jeg var da jeg fikk henne!!!! Det er jo helt skummelt å tenke på!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå