Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 hva er vitsen med den "byttepolitikken" dere har??? det er det minst kundevennlige jeg vet om
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 at du ikke får bytte ting som er kjøpt der uten kvittering eller byttelapp. og det er ganske dårlig når de ansatte ikke klarer å sette byttelapp på hver gang.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Du mener det at vi ikke bytter gaver uten lapper/kvittering???
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 ja. to ganger er jeg blitt for at gaver er kjøpt der og ingen byttelapp. den ene gangen spurte jeg hvorfor ingen byttelapp. de hadde pakket den inn, men ikke satt byttelapp på. den andre gangen var det noen jeg ikke turde spørre, men posen var derfra også papiret. det kan ikke bare være meg som er irritert...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Da er det jo ikke "alle" exit- butikker det gjelder, da er det jo den du har fått ting fra. Exit-klær selges i mange ulike butikker, så jeg forstår at de ikke kan bytte de uten lapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå