mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Vi skal jo ha mer ferie. Det var ikke nok med 2 uker på Kreta:-D Men vi har ikke planlagt noe. Tror dere at sjansene for å leie en hytte el.l er lik null nå??? Jeg regner jo med det..... Men vi får reise dit vinden tar oss:o) Mamma har jo en campingvogn stående på et flott sted i Sverige, så i verste fall kan vi jo ta en uke der. Selvom campingliv ikke er helt meg:-DD Har blitt litt jålete på mine gamle dager da:o))
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Hei jåledama ;-) Sjekk avisen eller søk litt på nettet så dukker det sikkert opp noe! Vi begynner ferien neste fredag og skal ha 4 uker sammenhengende ferie. Gleder meg voldsomt til laaaaaate dager i både inn og utland. Deilig!!!!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Ja.... det var lurt, jeg har jo til og med tipset noen her om hytteutleie på finn.no..... Sånn er det når man blir gammel og grå, og teflonhjernen funker som den skal:o))
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Ha, ha. Godt å høre at vi er flere ;-) Så kan du tipse meg neste gang jeg har glemt det å finne opp kruttet igjen
♥Snulder Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Liker du ikke å vabbe rundt i lilla grilldress med gule fartsstriper altså;=) Hehe... er ikke det campinguniformen da? Forøvrig så bor ikke vi så veeeeldig langt unna Sverige altså... pluss at vi har satt opp det digre partyteltet i hagen... Dere kan bare komme og campe der;=)
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Kokooo! Liker dere fjellet? Vi har hytte på fjellet som står en del ledig... Gi lyd! Ca 24 mil fra Oslo c",)
Karomamma Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 FINN.NO er bra, vettu!! Hadde vi bare hatt bedre plass på hytta, så kunne dere ha kommet dit. Dessverre er ferien vår allerede invadert av noen innpåslitne dibbekjerringer med stoooooore familier. Tror ikke det blir så lett å bli kvitt dem igjen heller. Huff! He he.....
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 PS: Hvis det er interessant, så send en mail - får ikke lest pm'ene mine, det er noe gæærnt med min egen side... c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2008 Det skal jeg gjøre, har prinsessa ødelagt siden din nå da???
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Jepp - men jammen bra det skjedde mens hun var ute en tur, og jeg var innafor! Hahaha! c",) Ellers hadde det blitt innmari slitsomt å være meg.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2008 Ja det ville vært trist å miste deg sånn uten videre. Bare så prinsessa kunne vært på vift hele døgnet.... Spørs om det ikke hadde gjort noe med gramatikken din )))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2008 Har sendt deg en mail jeg...... som om det hjalp:-DD
Gummelillan Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Kanskje hu derre prinsessa har kuppet mailboksen hennes også mens enka er på ferie....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå