Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hei!! Må bar spørre deg, du har nettopp tatt ut extentions. Gjorde du det selv eller hos frisør??? Skal ta ut mine nå, men er litt usikker på om jeg ville bruke 1000 kr hos frisøren...
Monajenten Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Det ville ikke jeg heller, hehe. Helt vanvittig pris. Jeg tok de ut selv, men jeg måtte vaske håret tre ganger for å få alt ut. Vask med så varmt vann som du klarer, og gni balsamen skikkelig godt i festene. Når du har tørket håret og gredd det, så må du "forte" deg å ta de ut, før festene blir kalde. Hold på ditt eget hår med ene hånden, og dra ut extensionen med andre. De aller fleste går lett ut, men det vil nok være litt limrester igjen. Derfor - tre vask;-) Lykke til. Det går helt fint å gjøre det selv, ikke dra til frisøren.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Tusen takk!! Kan iallefall ta ut så ange som jeg klarer. Fått beskjed o at sidn de har sittet så lenge (snart 8 mnd) komer det til å bli et h.... å få dem ut...
Monajenten Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Har du fått gjort det nå? Min erfaring er at det er lettere jo lengre de har sittet i, for festene blir bare mykere og mykere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå