Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 hvordan reagerte foreldrene til den nye kjæresten? syns de det var negativt at du hadde barn fra før av? gjelder først og fremst dere som har møtt menn som ikke har barn da..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg var sammen med en som ikke hadde barn selv,foreldrene hans tok det kjempebra:DDem satt til og med barnevakt så vi fikk lufta oss litt:)
3 blå Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Foreldrene til min kjæreste bor ganske langt fra oss da, men de gleda seg sånn til å treffe sønnen min. Første gang de møtte han kom de hjem med leker til han og lekte og tulla med han hele tiden. Nå har ikke de barnebarn fra før, så jeg tror nok de følte at han var litt "deres" også Når vi var der i fjor sommer satt de barnevakt når vi skulle på konsert en kveld. Helt supert at de tar det på den måten For å være helt ærlig, så tror jeg ikke min mor hadde tatt det på samme måte om jeg hadde kommet hjem med mann som hadde barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har truffet en som ikke har barn fra før... Moren hans tar det veldig bra(har ikke truffet faren hans enda) :-) Men det skal også sies at den forige kjæresten hans hadde to barn fra før... Pappa'n til sønnen min hadde en datter fra før da vi traff hverandre og pappa'n min tok det veldig bra også...Hjalp til å hente og bringe når det trengtes også :-) Syns det er flott, og egentlig en selvfølge, at foreldre stiller opp på den måten, det er jo ikke barnas skyld...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Min manns mor tar det veldig bra, hun har tatt de som sine egene fra første stund. Min mor har ikke tatt det like lett. Hun er mye mer reservert. Jeg kan forstå henne og ikke forstå henne. Men ingen problemer og slikt altså. Meg og mann har barn på hver vår kant, ingen sammen og kommer heller aldri til å få det. Min manns ex-kone har to barn fra før hun ble sammen med min mann. De to er også "barn" i dette hus. Sitte barnevakt, er med på turer, og andre ting. Så det blir vel kanskje litt rar situasjon. Og jeg er ung i forhold til min mann, så eldste "barn" er bare noen år yngre enn meg. Men det er ikke noe problem, tverdt i mot. (bare min mor som syns det er veldig merkelig, men hun ser jo på mine barn at hun forguder de to store og at de har det fortreffelig sammen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå