mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 jeg trodde jeg var............. Ååååååååååååååå %¤&@£$¤¤&($€£@ drittsmerter. Tenk så deilig å være smertefri........ Nå har jeg store problemer med å tenke tilbake på hvordan det var. Det er så lenge siden. I dag har jeg noen smerter som fint kan gjøre meg fullstendig ko-ko hvis de har tenkt å fortsette. Men det er mest skummelt nå.... Med tanke på hva framtiden bringer. Jeg hadde ikke sett for meg å bli ufør før jeg ble 40... Dessuten føler jeg at jeg er lat.... Men jeg er ikke det altså, men smertene hindrer meg i å gjøre det jeg ønsker. Dessuten er det veldig vanskelig når hodet og kropp er på to forskjellige planeter. Hodet er fortsatt selvstendig næringsdrivende og i full fart hele døgnet. Mens kroppen like gjerne kunne tilhørt bestemoren min........( som ikke engang lever.....) Jeg prøver og ikke klage så mye, men noen ganger renner begeret mitt over også..... Og min kjære mann er bortreist så da er det litt vanskelig å klage til han:o) Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men trengte en utblåsning.
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 DU ER IKKE LAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du har fryktelig vondt og hodet ditt greier ikke helt å gi slipp på tanken på at du skal greie alt, være superwoman og fikse alt. Men med slike smerter gjør du faktisk ikke det. Har en meget god venninne som i likhet med deg faktisk er nærmest ufør før 40. Er på attføring, men da til noe helta nnet enn det hun hadde bygget opp hele identiteten sin rundt. Og det gjør noe med en. Må liksom bare starte på nytt igjen, på hvordan man ser på seg selv. Men du er ei flott jente som greier denne "kampen" på en alldeles strålende måte. Klart du må få lov til å rope høyt når det gjør som vondest!!!! Håper du snart finner lindring og at dagen i morgen blir MYE bedre! Stor klem fra
♥Snulder Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg kan bare forestille meg hvordan smertene er.... Jeg sliter fortsatt med bekkenløsningen min, men den er heldigvis av mildere type enn du har. Og jeg synes jeg har det pyton av og til....!! Sender deg en virituell klem og krysser fingrene for at morgendagen er mye bedre!!!
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Du har min fulle sympati - det er klart det er lov å klage når helsa ikke er i nærheten av det den burde være når man er så ung! Håper du er bedre nå?
Karomamma Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Huff og huff, kjære deg!! Jeg har rett og slett ikke sett at du skrev dette! Herregud så pyton det må være, du har selvfølgelig lov til å klage! Og spesielt her Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det, for de fleste av oss går jo smerter hist og pist over etter en stund. Synes egentlig du sjelden "bryr oss" med vondtene dine. Kan du ikke gjøre det oftere da? Jeg kan dessverre ikke hjelpe med annet enn å sende en STOR DIGER TRØSTEKLEM!! Håper det hjelper littebittegranne på humøret i hvert fall
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 Takk for hyggelige ønsker om bedring. Men dessverre har det bare blitt verre:o(( Nå begynner jeg å bli i tvil om det er bekkenløsning..... For jeg synes det har begynt å dra seg så langt oppover korsryggen.... Men det sitter jo i symfysen og disse artige leddene på baksiden (som jeg aldri kommer til å klare og stave om jeg var aldri så full.....) Men jeg er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit lei..... Og skulle ønske det gikk an og sette smertene på hold, i hverfall om sommeren:o)
Gummelillan Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Synes du hadde fortjent å bli kvitt disse smertene, jeg!!! Antar du har prøvd det meste av behandling og opptrening. Kanskje det skulle ha vært en sånn superpille for deg også? Vel, jeg krysser alt jeg har for at du skal få smertene i sjakk og mer tid til å nyte sommeren!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Om ikke du skulle få klage her, hvordan skulle det vel vært da? Synes du har vært svært så tapper så altfor lenge......å leve med smerter må være helt for jævlig....man må jo bli så sliten og lei og oppgitt etterhvert......så klag i vei du!!! Håper du får god hjelp av spesialisten og at du kan få bedre dager. Så skal du se vi kan gå ut og danse kanskje:-) Det krysser jeg armer og bein for!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå