Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger her med 38,5 i temp og føler meg helt elendig (normal kroppstemp er på 36,6 og jeg tåler feber heller dårlig)

Fryser som et uvær, værker i hele kroppen, huden er øm å stryke over, og jeg har hatt vondt i korsryggen i hele dag, håper det ikke har noe med svangerskapet å gjøre, men man blir jo litt bekymret:(

Var aldri syk med feber da jeg gikk med snuppa, så aner ikke.

Bortsett fra Hyper remissis hele svangerskapet, var jeg frisk som en fisk.

Har litt vondt i halsen i tillegg og snuppa var hjemme fra barnehagen hele forrige uke med en eller annen virusinfeksjon.

Er ikke mer enn max 5 uker på vei tror jeg, så det skal vel ikke ha noe å si???? Regner med at spiren regulerer og ordner opp selv?

Men liker ikke den smerten i korsryggen da.

Hva tror dere?

Skal jeg bare holde senga og slappe av? Eller bør jeg komme meg en tur til lege? Har ikke kontrolltime før torsdag neste uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk ett sånt "annfall" da jeg var gravid med jenta mi og

hun er en frisk og rask 2 åring....

og når jeg tenker tilbake var jeg sikkert omtrent 5 uker på vei..

visst du er bekymra skader det jo ikke med en legetur..

Skrevet

takk for svar.

Tror jeg bare ser det an, vil jo ikke være hysterisk heller da, i hvertfall ikke så tidlig i svangerskapet, og legen min har ferie denne uken.

Skrevet

jeg lå under dyna i noen dager..

beste det..

når jeg har feber og "infulensakropp" har jeg også vondt i korsryggen,gravid eller ikke..

Skrevet

OK. Har alt ringt jobben og sagt at jeg ikke kommer i morgen, å da sender vi snuppa i barnehagen og så får mor ta litt vare på seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...