*Timulia* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Om barneseter? Jenta mi på 2 1/2 sitter forovervendt, for jeg synes hun fikk så dårlig plass. Men så på de gutta der, de satt jo med knærne oppunder haka. Kanskje jeg bør prøve å snu henne igjen? Vet jo det er mye tryggere andre veien..... Hmmmmm...ble tankefull nå.
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Skrev akkurat om det i et annet innlegg. Stakkers store gutten, satt som en reke. Og i en såpass stor bil. Skulle sett bakovervendt sete for en unge på over 100 cm i en Golf....
Chris&Alex♂♂ Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 det sies jo at det er tryggere at de sitter med beina bøyd enn å sitte fremover. heller brekte ben enn nakke. min er 2,5 år og sitter bakover i begge bilene her i en besafe stol. har ikke noe problemer med det. nå er det veldig forskjellig på barn og, men syntes ikke han bøyer bena sååå mye akkurat. og ikke sier han noe på det heller. håper han sitter sånn en stund til ja. vi har en golf og en stasjonsvogn, går like fint i begge=) men han er ikke over 100cm da. hmm tror jeg. nei han er vel 90 og noe.
miapia Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Det har jeg sett! Går helt fint, men hvis du mener det er å se ut som en reke så.... Nå er det hvertfall opplest og vedtatt at ungen er bedre sikret som "reke" :-)
EnMamma Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Les om bøyde ben her i menyen til høyre: http://sikringavbarnibil.blogspot.com/
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Synes ikke det så ut som den gutten satt så ille jeg.. Tviler på at de kjører så langt, å skal de på lang tur sier han vel ifra når han vil ha en strekkepause.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå