Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har ei tulle på 4 mnd. og ho er skikkelig bestemt.Hver gang faren eller bestemor har passet henne ,ja selv for bare et par timer,,,,,,vært lite borte fra henne.Så starter hun m hyl og skrik så folk tror hun har vondt.Men uansett hva de gjør så gråter hun.Men når jeg kommer så stopper hun momentant.Det er akkurat som om hun vet jeg er avgårde en tur,,,,, å starter ......Hun skriker aldri sånn m meg som mor... noen andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! akkurat sånn er mi også.. hun er strax 4 mnd..

Jeg kan knapt ver ute en time, så er det hyl å skrik helt til jeg kommer hjem å tar henne.. skikkeli travelt synst jeg :/

Skrevet

ja, var borti det der vi også.

når mini var rundt 4 mnd kom bestemoren min på sykehus, og jeg reiste å besøkte henne hver kveld.

pappan i huset skulle passe på mini og legge han mens jeg var borte, men han bare skreik og styra til jeg var hjemme igjen.

utrolig slitsomt, men jeg måtte jo prioritere min syke bestemor.

har hørt litt med folk her inne og de mener at det kommer av sånne seperasjonsangst perioder de små har. at de er livredde for at man skal forlate dem.

har nettopp vært gjennom en periode til nå som han er 8 mnd, hvor jeg ikke kunne gå på do før han hylskreik.

men de eneste rådene jeg fikk her inne var å ta han med meg, pga angsten de små får.

nå har han endelig begynt å gi litt slipp på det, så jeg får gjort litt annent enn å bære rundt på han hele tiden =)

Skrevet

Så godt å høre jeg ikke er alene;)d er slitsomt ja kan jo ikke gjøre no anna enn å styre m ho lissom.......Men godt å vite d går over en gang hehe

Skrevet

jada=)

det går over..er bare litt ekstra glad i mamman sin bare =)

Skrevet

Min kan være litt sånn når hun er trøtt.. Da vil hun ha litt mammakos.. 4 mnd er hun blitt.. Ellers er det ikke noe problem, hun "oppfører" seg eksemplarisk.. Litt trist at pappan ikke kan ha henne heller :(

Vi fordelte det sånn at jeg hadde amminga å han hadde bleieskifte til å begynne med.. Han liker ennå godt å skifte bleie, for han får så god kontakt med henne på stellebordet.. Tror det har mye å si hvor aktiv pappa er, å hvor godt hun kjenner han..

Han har vært veldig aktiv med henne.. Skiftet, pratet, lekt, båret.. Så de er veldig close, selv om han jobber borte, å ikke ser henne fra søndags kveld til fredag morgen..

Skrevet

Ja jeg tror og d har m hvor mye pappan gjør m henne.Her er d lite gitt,er nok derfor ho er slik m han.For d er alltid meg som styrer lissom og hennes to storebrødre;)

Skrevet

Akkurat sånn er det her og! Frustrerende det der.. :/ Endte med at jeg måtte ha med lille da jeg skulle handle sommerklær.. Mini er 3,5 måned.. Om tre uker skal jeg i utdrikningslag, spent på hvordan det går med de hjemme da.. Huff, gruer meg.. :(

Skrevet

Ja en tør ikke gjøre så mye ,,, tenker jo bare på de hjemme,,,,, men hallo vi må jo få litt alenetid ........ Er viktig at bebisene lærer å være m andre og ,selv om d er vondt ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...