Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Går det an?? Storebror har hatt vannkopper en ukes tid, nå har lillebror på 1 fått asse røde nupper på armene, beina og i ansiktet. Veter jo på vannkoppene der også, men han er i toppform!
Sassy. Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Begge mine fikk vannkopper uten noen andre symptomer/plager enn prikkene. Men begge var ganske små, eldste 10 måneder og minste 1.5 år. Var så friske og oppegående at en kunne ikke trodd de var syke
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Sassy; hvordan kunne du da være sikker på at det var vannkopper??
Sassy. Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Med første var jeg hos legen og fikk det konstatert. Med nr 2 hadde hun vært i direkte kontakt med noen som hadde vannkopper i den verste smittetiden. Og fikk utbrudd 2 uker etter slik som det vanligvis gjør :-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg hadde vannkopper tror det var da jeg var 9, var ikke syk i det hele tatt av de jeg.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Jeg vet det må være vannkopper jeg hadde, søstra mi hadde det samtidig.
MintCondition Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Jepp, jenta mi hadde vannkopper sist uke, 5-6 prikker, null feber, null kløe. Prikkene bare ble litt større, og så forsvant de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå