Gå til innhold

Kjøpt oss vogn i dag vi:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi oi oi... det var så koselig altså:) Var på Barnas hus og det blei TFK'en da:) Får den sikkert billigere i sverige kanskje, men men... Vi bare kjøpte den vi:)

Får den ikke før i midten av juli da, kanskje i begynnelsen av august.. men det gjør ingen ting.. da har vi noe å se frem til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det ble TFK ja? :) Gratulerer med flunkende ny vogn! Blir stas!

Skrevet

Hehe, grattis m vogn snart i hus=) Hvor mye måtte dere betale for den? Tror jeg har bestemt meg for Emmaljunga city cross jeg da...men fortsatt ikke heeelt sikker..så vanskelig dette her altså;)

Skrevet

hei:) ja det er ikke lett å bestemme seg!! Men det var den begge ville ha så greit å bestemme seg så lenge man var enige om det samme:) Vi betalte 5299 for sportsvogna og 1799 for baggen... dyrt nok det:) Men sambo betalte, så betalte jeg ferien jeg bestilte til oss, så da gikk det oppiopp:)

Skrevet

Men du! Hvor stor er baggen i den vogna? Jeg tror vi har bestemt oss for simo jeg.. Er litt i tvil for har veldig lyst på emmaljunga, men simo har størst bag! Vogn er vanskelig:)

Skrevet

Gratulerer med vogn!! Frister litt med en trehjuling (TFK eller OTH), men tror vi venter litt siden vi allerede har en teutonia mistral stående. Blir nok ny vogn dersom den er alt for tung å trille :-)

Skrevet

Emmaljunga Edge og Simo har de største baggene på markedet, fikk jeg vite i butikken. Tror ikke du finner større bagger på duovogner... Vi gikk for førstnevnte og kjøpte en flott skinnpose til, og gleder oss enormt til å ta den i bruk. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...