bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Det har plutselig begynt å lukte så vondt i oppvaskmaskinen vår. Noen tips til hvordan vi kan få vekk lukten?
Pysa Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 maskinrens er det første dere prøver. sjekk filtre osv. har samme problem her innimellom, og uavhengig om maskinen akkurat er renset eller ei
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Har brukt sånn maskinrens OG sjekket filtre.... Ble ikke noe bedre av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå