Løvejenta_83 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Me et pang!, slo riene i gang klokka kvart over 2 om natta, etter en god time med harde rier som hadde mellomrom på alt fra 8 til 4 minutter ringte vi føden. Berre kom sa dei, sia vi hadde ca 40min kjørng og eg e andre gangs. Turen tok berre 30min! :-) og riene kom hyppigt, berre 3 min mellom kvar! Ankom sjukehuset klokka 4 og fekk konstantert 5cm åpning, Litt meir enn 1 HARD time seinare va d full åpning og klart til start! 06.12 kom vesla ut me sine heile 4200 gram og 52cm. Akkurat så perfekt som vi kunne forestilt oss ho (om enn større) og ligna storebror sjølsagt:-) Fekk ikkje tida t nåke som helst smertelindring, nåke eg ikkje e heilt sikker på om eg e glad for eller ikkje. Men ein ting e sikkert, E SÅ glad eg e ferdig, har fått to nydelige unga og e ferdig me d:-) Lykke til alle andre som går å venter, og bare så d e sagt uten nåke som helst tvil: D E SO VERDT SMERTENE:-)
ceso Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer så mye med go` jenta!!! koselig at hun ble født på min dag, selveste sankthansaften og greier... hehe... Ble nemlig 27 jeg da... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå