Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Har en datter på tre mnd, og lurer på om jeg kan være gravid. Vil i såfall bli kun 11 mnd. mellom. SYnes det er ALT for tett, men prøver å tenke nøytralt gjennom det. Jobber ellers 100% i fast jobb, men har jeg rett til støtte hvis jeg går rett ut i permisjon igjen? Håper det er noen som vet.. (ikke det at det kun er økonomi som er avgjørende for om jeg vil ha et barn til altså..)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Har du rett på permisjonspenger nå beholder du de samme rettighetene om du går ut rett ut i ny permisjon - vel og merke - dersom du har 80% utbetaling nå blir det dette beløpet som ligger til grunn for satsene du får ved den nye permisjonen
ohayoo Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg tror du må jobbe (eller få arbeidsledighetstrygd) i 6 mnd igjen før du har rett på nye permisjonspenger, hvis ikke har du krav på en engansstønad. Jeg for min del rekker akkurat de 6 månedene, men det er bare fordi mannen min og jeg deler permisjonen helt likt... Gravid litt fortere enn planlagt, men sånn går det når man ikke skjønner hvordan unger blir til... ;-/
snartmammatil4 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 jeg har 13 mnd mellom mine. permisjonspengene du mottar under første permisjonen teller som "jobb". Jeg trodde jeg skulle få 80% av disse, men har fått like mye:) så du får altså like mye penger i permisjon nr. 2 som i 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå