Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg føler jeg mopper kjøkkengulvet hver time jeg hehe...nesten slik at det ikke er vits i å vaske fordi lillejenta griser slik når hun spiser..men jeg er avhengig av ett rent hjem da...men skulle kansje lært meg å slappe av litt mer...? Klarer dere å slappe av hvis huset ikke er rent å ryddig?
M by M Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Hver time? Uff, holdt på sånn når jeg var hjemme med datteren min. Vasket og støvsuget flere ganger om dagen. Nå vasker vi og støvsuger 2-3 ganger i uka bare. Er samboer som gjør det fordi jeg har bekkenløsning. Det blir jo mye gris med små barn, men skal det se pent ut hele tiden, må man også vaske konstant. Det blir litt voldsomt syns jeg. Har lært meg til å være litt mer avslappet når det gjelder husarbeidet nå. Gjør jo en god del hver dag uansett. Hele leiligheten må ryddes ca to ganger om dagen, og jeg vasker klær ca hver dag pluss litt annet. Men det syns at vi lever her og det syns jeg nå er greit.
Alba44 Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ja, jeg slapper fint av med litt støv rundt omkring. Vi har det ryddig og rent, men jeg gidder virkelig ikke vaske kjøkkengulvet hver dag.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Nei nei, vasker kun kjøkkengulvet 1-2ganger per uke...men støvsuger HVER dag sånn på det jevne ja...var litt ironi da, men føler jeg alltid rydder på kjøkken iallefall....
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg vasker klær Rydder kjøkken Rydder badet Støvsuger Dette gjøres HVER dag... Slapper heller ikke av, men jobber med saken!!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Ja, ikke noe problem å slappe av om det er bombet rundt meg. Her kan det ligger leker på gulvet å flyte, stå skitne fat på oppvaskebenken, ligge hybelkaniner i hjørnene, en haug med klær og håndklær som må brettes ved siden av meg i sofaen, og jeg kan slenge bena på bordet og se tv og drite i alt :-) Jeg avskyr husarbeid og gjør det bare når jeg må, er rastløs eller er sint. Likevel ser det somregel ganske bra ut her faktisk. Alt har sin plass og vi prøver alle å være flinke til å smårydde litt. Støvsuger vel 1-2 ganger i uken for mini sin del + koster opp under stolen hans etter hvert måltid (tar 5 sekunder). Mannen tar seg stort sett av kjøkkenet og resten tas når jeg ser det er behov for det.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Når det gjelder husarbeid slapper jeg litt vel mye av tror jeg... hehe.. Det er helt greit her da, er rent. Men en del klær her og dær å litt sånn er det bestandig. Var flinkere før da. Tror jeg har en sånn lat-periode nå. Noe dib har litt skylden får!!!=)
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Ææææ, det begynte og klø av det du skrev nå, Alva...... Ja, jeg innser at jeg har et enormt behov for å ha det ryddig rundt meg! Jeg behersker meg, tro meg, jeg prøver! Men ikke alltid like lett...... Nå ser det ikke ut her, i mine øyne. Ingen andre ville reagert, men jeg.... åååå...
Holly❄️ Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Tar oppvasken hver dag, vasker over bordene/benkene, vasker klær, rydder leker og går ut med søpla/bleier. Ellers er det støvsuging 2-3 ganger i uken, og skikkelig gulvvask ca 2 ganger i uken. Blir fort skittent med småunger i hus:)
Sassy. Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Bruker ca 5-7 timer hver dag på husarbeid.... Og det ser konstant bombet ut.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 hei:) koss går d me magen din? har du vært på ul?
TurangaLeela Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Hver dag: Rydder hele huset, vasker/bretter/legger på plass klær, reier opp senger, vasker over kjøkkenbenker og bord(flere ganger per dag) Annenhver dag: Støvsuger Hver 4-5 dag: Vasker badet og gjeste-toalett + tørker støv, En gang i uken: Vasker gulv ( kjøkkenet-gulvet en gang ekstra per uke), skifter seng-tøy. Ellers vanner jeg planter, tar meg av all handlig, ellers alt som heter ærender innkjøp. Gubben pusser opp huset utvendig og innvendig selv, så jeg gjør alt husarbeid for tiden.
fox`y Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 Dette gjør jeg VÆR dag: *vasker klær *støvsuger hele huset *mopper gulv *rydder *vasker toalettet *vasker kopper *rydder på kjøkkenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå