Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 jeg er så utslitt og utmatta og det skulle ikke vært lov engang... har en lillegutt som jeg har aleneansvaret for, nekter å sove i sin egen seng om kvelden og skal kun sove når jeg legger meg.... med andre ord ingen tid alene på kvelden... nettopp sluttet med dagsøvnen og da er den lille pausen over også... han er stort sett grinete og veldig traassen for tiden.. tror han er kommet i trassaldren da han straks er to år.. men det om natta og kvelden er værst.. og ikke få den roen som man skulle ønske om kvelden... noen forslag om hva jeg kan gjøre noen??? har prøvd alt altså, som skrikekurer, ferber og alt...
skoeske2 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 nå vet ikke jeg når han legger seg, men har du prøvd å legge ham tidligere? da mine var to sov de fra 18.30/19 - 07/07.30 når de sluttet med dagsøvnen. de blir jo lett overtrette på ettermiddagen når de slutter å sove på dagen, i en overgangsfase. så prøv å legg ham tidligere, før han bikker over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå