tullerusk Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 til å være med å teste ting? Har ikke skjønt hvordan man gjør det jeg. Noen som vet?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Kommer ann på hva du har krysset av som interesser og etter hvor mange poeng og slikt man har
tullerusk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har ingen poeng og finner ikke ut hva jeg har krysset som interesser... Hvor står det da?
It's all about me Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 D går inn på Mine Opplysninger øverst og trykker på arket med lupe over ved siden av navnet ditt.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Gå inn på mine opplysninger og så trykk på den blyanten med arket.. Der kommer alle opplysninger over flere sider. Kan endres =)
tullerusk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2008 Takk, fant ut av det. Men får man en mail eller noe når de vil ha deg til å prøve noe?
Leirha Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Prøver å verve meg selv jeg, men får bare opp at jeg må oppgi korrekt fødselsdato??? Kan ikke bi mer rett enn det, har prøvd andre skrive måter, men ingeting fynker.
tullerusk Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 Hehe, da er det ikke lett nei. Kan dessverre ikke hjelpe deg, men har vært mye tull med innloggingen min. Så kanskje det er noe trøbbel med siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå