Gå til innhold

En positiv tråd om men...:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo tok med alle gutta på telt tur i dag, kommer ikke tilbake før fredag (om været holder)

 

Høres sikkert positivt ut for mange at han selv tar intiuativ til dette, og ble kjempe overasket, men det er jo kjempe trist å være alene hjemme uten gutta mine:(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En positiv tråd om MENN, ikke men...

Skrevet

Ta deg et langt bad, og hør på musikk du ikke har hørt på på lenge.:)

Skrevet

Hørtes utrolig koselig ut ;-)

De koser seg nok. Nyt freden...

Skrevet

Hihi, Har fått samme råd tidligere.

 

Prøver å vaske hus, men setter meg jo fast her inne:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...