Min *lille* prins*er stor* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Sambo tok med alle gutta på telt tur i dag, kommer ikke tilbake før fredag (om været holder) Høres sikkert positivt ut for mange at han selv tar intiuativ til dette, og ble kjempe overasket, men det er jo kjempe trist å være alene hjemme uten gutta mine:(
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. juni 2008 En positiv tråd om MENN, ikke men...
Faderen Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ta deg et langt bad, og hør på musikk du ikke har hørt på på lenge.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Hørtes utrolig koselig ut ;-) De koser seg nok. Nyt freden...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 Hihi, Har fått samme råd tidligere. Prøver å vaske hus, men setter meg jo fast her inne:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå