Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg blir snart gal av dette.. Har hatt dott følelse i spesielt det høyre øret i flere dager nå.. Hører mindre på det øret også virker det som.. knitrer i øret når jeg svelger bla. Lyder blir mye høyere på en merkelig måte inni hodet mitt og jeg prater visst veldig lavt, men inni hodet mitt høres det ut som jeg skriker.. Var på apoteket.. Men de sa at de bare hadde den cerusol pakken.. Jeg har en slik hjemme.. ( øreskylling med dråper).. Skal egentlig ikke bruke den siden jeg tidligere har operert inn ny trommehinne 2 ganger.. Men legen sa at jeg kunne bruke den forrige gang ihvertfall.. Men de dråpene gikk ut 02.08.. Kan jeg fortsatt bruke de?? Er vel olje av noe slag.. Jeg vet ikke om trommehinnen min tåler presset ved ballongen.. Men er fristende og prøve.. Men aller først vil jeg prøve ut aaaaalt dere her inne kan komme på av proffe og kjerringråd for og lette på trykk i ørene.... Noen med gode råd??? =)
Libido- Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Huff føler med deg. Har hatt det slik to ganger selv. Prøvde alt mulig rart! Men ingenting hjalp, desverre. Måtte pent vente til det gikk over. ( rundt 4-5 dager) Klarte knapt å gå ut for "bassen" fra trafikken var helt uutholdelig.
Heaven har født::) Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Mentholatum salve på bomullsdott skal visst virke....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2008 Prøvd nesespray... Blåse ut.. Dusje.. q-tips, skylle forsiktig, gape opp høyt og bevege underkjeven.. Det er noe av det jeg har prøvd... Og tygger tyggis som gal for kanskje det hjelper..
Faderen Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 HVis det er bihulene, så anbefaler jeg deg å spise sushi med MASSE wasabi. Funker som fan!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 Ja nå har jeg hatt den i over 5 dager snart.. Av og på de første 2 dagene.. ( ca 2-3 timer hvor jeg ikke hadde det).. Siste 3 dagene har det vært kontinuerlig =(
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 Dytter jeg.. Kanskje noen kommer med et supert råd som jeg enda ikke har prøvd.. =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 ørelys, fåes kjøpt på helsekost(life) Vet ikke om det virker på dette du har, men det trekker ut ørevoks i allefall.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2008 Er det sånn man skal skylle med?? For jeg kan ikke dytte noe inni øret selv eller skylle med vann hvor det er litt trykk pga operasjonen jeg har hatt.. Redd for at trommehinnen forsvinner inni der.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå