Gå til innhold

Hei! Er ny her. Gleder meg til å lese hva dere skriver om!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare å komme med tips til meg hvis dere vet om noe som jeg helt sikkert kommer til å lure på:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari
Skrevet

Velkommen!

Mitt tips til deg er å ta ting med "en klype salt" av det du leser her inne. Vi blir litt gale etter hvert.. Jeg er det innimellom også...

Man blir desperat...leter...prøver...

Om du greier det...Ta det med ro (!), bare ha masse sex, ta folsyre, og ikke les alt... Ikke bli desperat sånn som meg...

Jeg er i 1.pp=prøve periode og er litt gal allerede... Har IKM=ikke kommende mens...dagen du håper den ikke kommer liksom 2 juli.

Lykke til i denne pp!!

Skrevet

Hei og velkommen,

jeg er enig med Tina-Marie. Prøv å slappe av. Dette skal jo liksom være en fin tid, noen man skal gjøre sammen. Jeg tror mange menn fort kan føle seg utenfor og nesten bli litt skremt om vi blir for maniske. :) Min mann påstår at jeg bare er ute etter svømmerne hans! :-D Jeg må nok slappe av litt mer selv ja...:-D

Klem

Skrevet

Jepp, maniske som vi tydeligvis er, har vi hvertfall i teorien skjønt at å slappe av er en vinner:)

Ta det litt med ro i betydningen ikke stress med alt mulig med en gang. Det er vanlig at det kan ta noen måneder å bli gravid.

Sex annenhver dag er vel ganske greit, da er dere sikra at det er tilgjengelig materiale ved eggløsning. Uten å slite dere ut. Det høres jo rart ut, men sex hver dag hele tida om prøveperioden varer en stund kan jo bli litt anstrengende (hvertfall for de av oss med barn og lite krefter, ha ha).

Og ellers: velkommen.

Jeg er også i min første prøveperiode (pp). :D

Skrevet

jo helt enig med dei over:) slapp av og ha sex.. ikkje snakk om dette baby styret hele dagen til mannen din for dei føler seg ofte fort pressa og stressa innen dette.. iallefall etter det eg har skjønt og min kjære har og sagt det til meg..

velkommen og masse lykke til:) håper det klaffer fort:)

er og i min 1.pp og tendenser til å bli gal:p hehe

Skrevet

Velkommen inn hit!

Om du lurer på forkortelser osv. så er det en egen tråd/innlegg her som heter Tipsliste!!!! Denne holdes oppe på 1. siden hele tiden, så den bør ikke være vanskelig å finne.

Der kan du lese masse tips! Men som de fleste skriver, så ikke la deg rive helt med, men prøv å ta det med "ro".

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for tipsene.... Måtte faktisk ta tak i meg selv i går når jeg satt å leste her... Blir helt gira, tenker ikke på annet enn stor magen med et lite nurk inne i :-) Gleder meg så utrolig til å bli en liten famile på 3 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...