ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Vi har leid oss en hytte i Sverige, Rättvik, og lurer på hva vi skal gjøre med Didrik når vi skal spise... Det er ikke spisestoler der, bare en sofa rundt bordet. Og der sitter jo ikke han rolig. Hadde det vært stoler der hadde jeg bare tatt mei taien, men men.. Tips?
Libido- Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 En slik sak fra ikea? går an å ta av føttene så den er jo hendig å ta med. Ellers får du dyre stoler til å henge/feste i bordet. Selges på nett, men har desverre ikke noen link.
mamman til to gutter Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ikea har billige stoler i plast som er lette å ta med seg, koster litt over 100kr
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Hvilke ikea stol er det dere tenker på? Den hvite med ben som man kan ta av? Selve sete der tar jo så stor plass, ikke akkurat gunstig å ta med på tur..
Natteravnen* Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Kjøp en slik stol som du kan feste på bord, dei er heilt super, og tek liten plass. Kostar 299,- _og du kan bruke den over alt så lenge den passar til bordet!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 Vurderte det, men hvor tunge kan de være når de sitter i de da? Didrik er ganske tung hehe
Natteravnen* Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Er ikkje heilt sikker på det, men jenta mi brukar sin anda og ho er snart 2 år, og ca14,5 kg. Mulig det er opp til 15Kg? Sjekk i butikken. Eg kjøpte i en reflex butikk. (og stolen legg du ihop, så den tek ikkje opp noke bagasjeplass! Heilt flatt omtrent)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2008 Hmm, da kan vi kanskje prøve den. Må i vei å se på i morgen tror jeg =)
ops-We-did-it-again. Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 på barnas hus får man kjøpt plastik stol m bøyle, det er ikke ben på den. er beregnet på at man fester den fast i en stol, men kan nok sitte i den i fofaen også. har slik selv og bruker den hjemme. skal se om jeg finner en link
ops-We-did-it-again. Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 nei fant ingen link. men stolen er veldig anvendlig, man kan ta av bøylen etterhvert og bare bruke den for at barna skal komme opp i riktig høyde i forhold til bordet. pluss at man slipper og ha en ekstra stol bare for barnet.
Tutekoppen Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Ikea stolen, som nevnt over her er helt genial. Du tar beina av, og selve setet tar da ikke så stor plass.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. juni 2008 Er den enel å ta med seg da? Tar den stor plass?? Tror jeg vet hva du mener, men går den ann å feste på sofaen da? For vi har prøvd en slik en på Egon, meeen Didrik bare reiste seg å gikk med den på rumpa han hehe
ops-We-did-it-again. Skrevet 24. juni 2008 #14 Skrevet 24. juni 2008 nei den går nok ikke an å feste den på sofaen, men han sitter på en måte fast og en voksen kan sitte ved sida. Men det er sikkert en stol i hytta vel. jeg synest jeg ser han vaggenes bortover med stolen på rumpa hehehe. den er enkel å ta med
ops-We-did-it-again. Skrevet 24. juni 2008 #15 Skrevet 24. juni 2008 den ligner vel litt på ikea stolen, bare at man kan ta av bøylen.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. juni 2008 Er ingen stoler der, vi har vært der før.. Snodig, men sant.. Hehe vi lo godt da han krabbet av gårde med stolen på rumpa ja hehe
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. juni 2008 Hmm, mulig jeg har litt lite bagasjerom i bilen da, for jeg synes den ikea stolen er stor, Men får se om den får plass da, har den til utebruk så..
ops-We-did-it-again. Skrevet 24. juni 2008 #18 Skrevet 24. juni 2008 den er vel ikke større enn at den får plass nede ved bena til 1 åringen..på gulvet i bilen altså:-) den har ikke stolben
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 24. juni 2008 Får se hva jeg får til Skal dra på barnas hus i morgen å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå