Gå til innhold

Tips til spisestol for 1 åring på hyttetur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid oss en hytte i Sverige, Rättvik, og lurer på hva vi skal gjøre med Didrik når vi skal spise... Det er ikke spisestoler der, bare en sofa rundt bordet. Og der sitter jo ikke han rolig. Hadde det vært stoler der hadde jeg bare tatt mei taien, men men.. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En slik sak fra ikea? går an å ta av føttene så den er jo hendig å ta med.

Ellers får du dyre stoler til å henge/feste i bordet. Selges på nett, men har desverre ikke noen link.

Skrevet

Ikea har billige stoler i plast som er lette å ta med seg, koster litt over 100kr

Skrevet

Hvilke ikea stol er det dere tenker på? Den hvite med ben som man kan ta av? Selve sete der tar jo så stor plass, ikke akkurat gunstig å ta med på tur..

Skrevet

Kjøp en slik stol som du kan feste på bord, dei er heilt super, og tek liten plass. Kostar 299,- _og du kan bruke den over alt så lenge den passar til bordet!

Skrevet

Vurderte det, men hvor tunge kan de være når de sitter i de da? Didrik er ganske tung hehe

Skrevet

Er ikkje heilt sikker på det, men jenta mi brukar sin anda og ho er snart 2 år, og ca14,5 kg. Mulig det er opp til 15Kg? Sjekk i butikken. Eg kjøpte i en reflex butikk. (og stolen legg du ihop, så den tek ikkje opp noke bagasjeplass! Heilt flatt omtrent)

Skrevet

Hmm, da kan vi kanskje prøve den. Må i vei å se på i morgen tror jeg =)

Skrevet

på barnas hus får man kjøpt plastik stol m bøyle, det er ikke ben på den. er beregnet på at man fester den fast i en stol, men kan nok sitte i den i fofaen også. har slik selv og bruker den hjemme. skal se om jeg finner en link

Skrevet

nei fant ingen link. men stolen er veldig anvendlig, man kan ta av bøylen etterhvert og bare bruke den for at barna skal komme opp i riktig høyde i forhold til bordet. pluss at man slipper og ha en ekstra stol bare for barnet.

Skrevet

Ikea stolen, som nevnt over her er helt genial. Du tar beina av, og selve setet tar da ikke så stor plass.

Skrevet

Er den enel å ta med seg da? Tar den stor plass?? Tror jeg vet hva du mener, men går den ann å feste på sofaen da? For vi har prøvd en slik en på Egon, meeen Didrik bare reiste seg å gikk med den på rumpa han hehe

Skrevet

nei den går nok ikke an å feste den på sofaen, men han sitter på en måte fast og en voksen kan sitte ved sida. Men det er sikkert en stol i hytta vel. jeg synest jeg ser han vaggenes bortover med stolen på rumpa hehehe.

den er enkel å ta med

Skrevet

den ligner vel litt på ikea stolen, bare at man kan ta av bøylen.

Skrevet

Er ingen stoler der, vi har vært der før.. Snodig, men sant.. Hehe vi lo godt da han krabbet av gårde med stolen på rumpa ja hehe

Skrevet

Hmm, mulig jeg har litt lite bagasjerom i bilen da, for jeg synes den ikea stolen er stor, Men får se om den får plass da, har den til utebruk så..

Skrevet

den er vel ikke større enn at den får plass nede ved bena til 1 åringen..på gulvet i bilen altså:-) den har ikke stolben

Skrevet

Får se hva jeg får til :) Skal dra på barnas hus i morgen å se på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...