Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 ...................at når junior er trøtt, så hender det faktisk at man MÅ ut og trille han i vogna for i det hele tatt få han til å sove!!!!!!!!!!!!!!!! Neida, vi sitter bare med han i stressless`n og "kuuler`n" og ser på TV med en hylende bylt i armene. Mannen stakkar tror jo selvfølgelig at gutten er sulten, for det er jo selvfølgelig bare da de skriker...................tror han. Jeg sa t.o.m til han før han tok over junior, at han er trøtt. Enda klarer han ikke putte ungen i vogna å gå en tur så han sovner. Gutten tømte 200ml bare 1 times tid før han begynte å hyle (han er 7 uker, så 200ml er mye). Hva er det med disse mannfolka. Holder de på sånn bare fordi vi mamma`er skal ta over så de skal få slippe???? Jeg blir SÅ irritert, kan jo ikke gjøre en dritt uten at ungen begynner å hyle. Ender med at jeg sier i fra til gubben og da blir han sur på meg igjen. Blir en ond sirkel ut av det. Hva gjør jeg??? Noen tips???
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 ja. Vet du hva du gjør nå. Ta ungen, legg ungen i vogna og gå tur med ungen. Uten og si et ord til han.. For da får han kanskje tenkt seg om...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Kanskje forsøke å legge ham i senga si? Jeg brukte å gå tur for å få barna mine til å sove, men det ende opp som en dårlig løsning i lengden. Hva med å foreslå å bytte litt på å legge ham? Har du noe bæretøy? Kanskje det er bedre enn å trille? Trygg, varm og byssende bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå