Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hei verpsyke kvinnemennsker! Er det noen her som har IKM 2 juli, og som har tenkt til å vente med ALL testing til 3 juli - om TR ikke har kommet? Det har jeg! Noen som vil være med??
Vifikkiaugust Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Godt mulig jeg ikke klarer å vente lengre enn 3.juli ja. Har uregelmessig syklus, men forrige måned var den på 31 dager og IKM vil da bli den 3.juli. Nå tror jeg at jeg hadde eggløsningsslim først i går, og da er det vel litt tidlig men men...
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ja men da kan det bli spennende fremover! Hvis du er med så kan vi begge teste 3 juli, men mindre jeg har fått TR 2 juli. Min syklus er klokkeklar på 28 dager. Lykke til!! Hopp i bingen!
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 dytte denne opp jeg slik at kanskje noen andre følger på..
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Ikke mange som greier å la vær å teste før etter IKM skjønner jeg..
Vifikkiaugust Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg skal iallefall prøve å vente til den 3.. Tenker det blir med ein strimmel fra billigtester, så sparer jeg cb'n til nærmere helga (vil så gjerne vite før lørdagen, da jeg skal feire bursdag. Skal tr først komme , så kom før det takk! slik at jeg kan kose meg med litt alkohyler i det minste...:-) Hihi.. jeg sov forresten fra klokka 20 i går til 6 i dag, - er ikke det et kjennetegn på at man er gravid da..???!!!!
Gjest Tina-Mari Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har regnet min IKM feill...den er 1 juli.... Og jeg har avtalt med Babyl å vente med å teste til 4 juli... Men jeg har ingen sympt...derfor må hun nok teste alene. Lei meg i dag..vil kjenne bebi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå