Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 og slitsom. Irriterene med hennes kranglete og kverulantete svar... Sjekk profilen hennes, der står det at hun er sånn.
sydilla Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 "Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick" dette er sakset fra Krangle - men det er vel en rimelig uskrevet regel i de andre foraene her inne.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Gi faen i og start innlegg om enkelt personer!!! Nick. Hadde du vist bedre så vet du kanskje at det IKKE lov og legge ut innlegg om personer her inne!!! I hvertfall ikke negativt lada innlegg!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 kremt..........slitsomt med slike teite innlegg som dette *du er saa dum opplegg* litt barnehagenivaa egentlig, du faar kverrulere med henne da i steden for aa bare spy ut dritt.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Ut i fra det jeg har lest så er jeg uenig med deg.
KaMa Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Ah, så koslig! Og jeg som trodde tiden da man fikk hele tråder dedikert til seg var over. Takk skal du ha, anonym. Godt å vite at du er så opptatt av meg. Og sånn btw, du trenger ikke å ta absolutt alt du leser bokstavlig. Det kan f.eks være at jeg ikke har utovertiss, bare innovertiss. Eller omvendt.
Gjest -<<- Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Næh. Hun er klinbar. Du æ'kke litt heit en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå