Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Dette er det jeg ikke sjønner! Hvorfor i alle dager lar dere barna bli så tykke? Dere foreldre,som også er overvektige må jo vite at livet som overvektig ikke er lett,så hvorfor utsette barna for det samme? skulle tro at de ville gjort alt for at barna skulle slippe! Skjønner jo på en måte at det er fordi barna får samme mat som foreldrene spiser,men det er jo ingen unskyldning! Må innrømme at jeg faktisk blir provosert når jeg ser tykke barn trykke i seg burger,brus og is i mengder.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Det kan jo være at foreldrene ikke har nok kunskap til å gi barna sine et fullverdig kosthold, det kan være mange andre årsaker til å barn er overvektige som ikke synes. Vet om ei som hadde ei jente som var god og rund, men ikke direkte overvektig vil jeg si. Hun holdt ungen slik med vilje slik at hun skulle ha noe å gå på dersom hun ble syk...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ahhhhhhhhhhhhh, god morgen
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Ehm, nå kjenner jeg at jeg egentlig blir ganske forbanna!!! Jeg er den eneste tynne personen i hele familien min, og jeg har så vondt av resten, og sånne som deg HI gjør det enda værre. Har det noen gang falt deg inn at det finnes andre grunner enn bare at ungene bli mata feil??? Hos meg har både min bestemor, min far og mine to søstre en stoffskifte sykdom som gjør at de alle har operert og nå går på tyroxin. Slanke mennesker i utgangspunktet som små og ungdom alle sammen, men som etter start av medisinering har est ut. Alle trener og alle spiser usedvanlig sunn mat... Men alikevell er de kjempestore, og folk som deg snur seg og titter og tenker stygt om det stakkars barnet som "sikkert blir fora på burgere". Fy faan skamme deg! Bruk huet, det ligger nok mye mere bak en du klarer å skjønne i maaaaange av tilfellene. Jeg blir nesten flau av å være den eneste tynne når jeg leser fra sånne som deg. For det er jammen ikke den siden av bordet jeg vil sitte på!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Fyyy faen zzzzzzzzzzz-anonym! Du har så mange stjerner i boka mi HAHAHA. Hver gang... jeg ler hver gang!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Lenge leve uvitenhet kaller man dette!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Nei,nå får du jammen meg gi deg!!! Snakker ikke om de som har en sykdom,sjønner at det fins tilfeller som rett og slett ikke kan noe for det! Men så er det jo faktisk sånn at det er mange som skylder på en sykdom når de er overvektige når de egentlig fint kan gjøre noe med det! NEKTER å tro at de fleste som er tykke har en sykdom(da ligger den i hodet isåfall,på lik linje med alkoholisme!) Nå snakker jeg om de som sitter på en jævla mc donalds å propper i seg av det ene og det andre å blir større og større! IKKE fortell meg at de har et stoffskifteproblem som bare gjør at de trenger en burger!
trillemamma Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Hvis du ser en overvektig familie på Mac Donalds er de automatisk frisk og har et dårlig kosthold? Det er ofte sånn, men ikke alltid! Folk med f.eks. stoffskifteproblemer må også få ta seg en og annen tur på Mac Donalds. Jeg vet om en 9 år gammel gutt som veier 20 kg. for mye. Han spiser kjempesunt og er aktiv, men klarer ikke å gå ned i vekt. Foreldrene har hatt han med på sykehuset for å få han undersøkt, men de finner ikke løsningen. Skal han aldri få lov til å gå på Mac Donalds?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Nei,syns faktisk ikke han trenger mat fra mc donalds om han er 20 kilo overvektig! Han er da tykk fra før,hvorfor skal han ha mat som gjør det værre? Finnes da masse alternativer,trenger ikke gå etter den maten med mest fett i heller!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 For å si det sånn.....han har da lov å gå på Mc Donalds han like mye som alle andre. Men om det hadde vært min sønn og jeg visste at han slet med vekten og den slags mat fikk han til å legge på seg. Så NEI, han hadde ikke fått spist den type mat. Høres sikkert streng og teit ut nå, men det er jo for barnetsbeste i lengden dette er snakk om.
trillemamma Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Skal han ALDRI? Ikke 1-2 ganger i året få ta seg en tur på Mac Donalds? Hva med bursdagsbesøk? Skal han se på når andre spiser kaker? Hva med julen og julekaker? Skal han leve utelukkende på helsekost? Ja, han skal spise sunt, men litt utskeielser må man få lov til å ha.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Alle barna blir jo ikke tykke om foreldrene er det!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå