321 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 trenger noen tips som fenger! Går litt tom for ideer av og til!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Trollungen min digger 'jeg gikk en tur på stien' , jeg som synger den hjemme. Så halve dagen hører ' mere koko mamma'.... Trivelig i butikken det ;o) Ellers så er Hokus Pokus en stor slager, da gjemmer han hendene i ansiktet og venter spent til han skal rope bø Også synger de en sang om en hund med 4 hår på magen også masse klapping. Aramsamsam er og en favoritt. Men dette er sikkert på reportoaret allerede?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Lillegutt kan tromme, hokus pokus sangen hvor man gjemmer seg under et teppe, sanger hvor man bruker kroppen i tilegg som feks med krøllet hale osv pleier ofte å fenge så lenge de ikke er for vanskelige
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Også hode, skulder, kne og tå. Den synger vi og hjemme. Det er gøy!
Himmel og hav Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 "Hvem er under teppet?" Gjem et av barna under et teppe og la en annen gjette. Fyll plastdyr oppi en boks og la barna trekke hvert sitt etter tur. syng om de dyra dere trekker ( kua mi, med krøllet hale, lille kattepus, en tiger er for diger, mon du bemerket har osv) Dramatiser eventyr med figurer. spill rytmeinstrumenter til "alle barna klapper", men syng " Anna hun kan tromme" isteden. ha "turnetime" med erteposer. Balansere posen på hodet, på hånda, på foten osv - fint til å trene kroppsbevissthet. leke med smakssansen, luktesansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå