olebrum30_05&09&13 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 jeg fikk mensen den 11 juni og sluttet med den den 17 juni.. men idag hadde jeg plutselig fått blod i tangaen.. :/ hvorfor får jeg mensen så fort igjen. Forrige mnd glemte jeg flere piller på brettet, å denne mnd har jeg ikke tatt, da jeg og sambo vil prøve på en til å vet det kan ta litt tid.. håper på svar
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har lest at noen får litt blødning ved eggløsning... Kanskje det er det som er på fære? Hopp i bingen i allefall. Blir det værre, så oppsøk lege.Lykke til!
olebrum30_05&09&13 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 takk for svar. Ja vi hadde sex på søndag, men igår va sambo så sliten stakkar. blitt sene kvelder i det siste med mye jobb men er jo lov å håpe at sædcellene på søndag kan gjøre susen igår/dag.. syns jeg leste en plass at va lettere å bli gravid om sædcellene hadde ligget i 2-3 dager slik at de hadde fått bedre sjans til å komme seg opp til egget i det det ble sluppet men men.. stresser ikke.. kan jo ta tid når jeg har gått på ppiller har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå