supernint Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Heisann alle sammen! Da har jeg akkurat registrert meg her på barn i magen. Jeg er ei jente på 25 år som har kommet dit i livet at jeg og min samboer har bestemt oss for at vi vil ha familie. Jeg har ikke gått på p-piller på over 1 år(Har heller hoppet av i svingen) Så derfor har jeg ikke fulgt med så nøye når jeg har hatt mensen. Men vet at jeg sist hadde den 29 mai. Så derfor tenkte jeg at den kanskje kom nå på torsdag, men så dukket den opp i dag istede for. Vil det da si at jeg har en syklus på 26 dager, eller er dette for tidlig å si ettersom jeg aldri har fulgt helt med på dette???? Jeg håper som sikkert alle andre her at jeg blir gravid så raskt som mulig, men regner med at det sikkert tar en stund.... Håper noen kan svare på spørsmålet mitt, samt si når jeg kan forvente eggløsning...
meg & to små vampyrer Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Hvor lange syklusene dine er og om de er regelmessige er ikke så godt å si utenom å følge med på de. Man kan jo ha ulik lengde på de f.eks. fra måned til måned, ikke alle som er kjemperegelmessige:) Eggløsningskalkulator finnes bl.a. på babyverden:)
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Hei og gratulerer som prøver! Det er som meg & lille vampyr skriver, vanskelig å si hvrdan syklusen din er ettersom du ikke har fulgt med. Hvis du ser på Tips tråden, så ser du når man i følge babyverden skal ha eggløsning ved 26 dagers syklus. IKKE LES RESTEN AV TRÅDEN...du blir kokko i hue å leiter etter symptomer med en gang... Mitt tips er å ha sex annenhver dag hele mnd hvertfall rundt da du skal ha el=eggløsning. (se tipslisten) Ligg med rompa høyt 20-30 min etter sexen slik at sæden ikke renner ut så fort. Ta folsyre hver dag. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå