Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 spøker det i deres hus? vi flyttet inn her i desember og nå i det siste har det skjedd en del uforklarlige ting her... dørene åpner seg, speil detter ned av veggen, katten innelåst i kottet.. uff.. For en stund siden kjøpte jeg et bilde av Bragolin.. the crying boy.. har hørt en del forskjellige historier om de bildene. de litt triste bildene av en gutt eller jente som gråter.. har noen av dere et slikt bilde eller har hørt noe om de..? har ikke turt å ta det inn i hus så det henger ute i garasjen.. hehe men det har faktisk skjedd ting med bilen og garasjen også... nå vil jeg ikke ha det lenger, noen som har lyst på bildet?
Kaffemocca Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Eneste vi har besøk av er "mannen" på rommet til guttungen. Eller han våkner om natta og sier at det er en mann der og at vi må be han gå. Kan jo legge til at han ikke liker fremmede menn, så kan være han har drømt noe om noe som har skjedd i løped av dagen(en som har snakka til han ol.).
Økologisk_knekkebrød Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Ikke her vi bor nå, men alle andre steder jeg har bodd har det vært uinviterte gjester. Har hatt noen merkelige opplevelser her, men de forsvant like fort som de kom, heldigvis.
Eucerin Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 jeg tror nok kanskje ikke det har noen sammenheng, men en venninne av meg har disse bildene.. å det sies at gutten forårsaker brann fordi foreldrene hans selv døde i brann. Huset hennes brant iallefall da, men vet ikke hvorfor. men disse bildene er jo masseproduserte å ikke verdt en krone så kan ikke helt skjønne at det kan være noe i det.
9nah Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 jeg har også hørt at det hviler en forbannelse over de bildene. mente det var noe med brann og / eller at disse barna gråter fordi de har blitt kidnappet. guffent uansett....husker en barndomsvenninne av meg hadde et sånt i hjemmet sitt da vi var små.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Nei,bank i bordet!! Ang.bildet husker jeg mamma fortalte meg da jeg var lita og vi fikk et slikt bilde at hun ikke ville ha det i hus fordi det brant hos så mange som hadde disse bildene.Men det er vel ca 22 år sia..Liker ikke de bildene.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 ellers takk men nei takk!! her har det skjedd så mye ting som er uforklarlige .. f.eks. avføring på stellebordet. ingen var der inne,katta var ute hele kvelden/natta og bikkja klarer ikke hoppe opp der.. EKKELT!! dagen etterpå spurte sambo om jeg ikke tørket etter ungene men jeg stelte verken den ene eller den andre på stellebordet men største stod på gulvet og minste skifta jeg på i stua så vet at det ikke var noen av de to.. grøss......
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har aldri opplevd noe i huset selv, men jr (2 år) kan snakke om en mann noen ganger. Han har også sagt litt spesielle ting, så jeg tror at han er åpen for litt slike ting. Senest i dag mens vi satt og såg barnetv sa han plutselig "mamma stor mage". Syns det var litt rart, for jeg har jo ikke det, men jeg testet positiv i dag og er 4 uker på vei... Ellers så har han gått bort til døra og ropt på meg akkurat når fergen min gikk når jeg skulle hente han hos sin bestemor. Jeg selv kan få noen følelser av og til, og jeg kan tro ting skjer og det skjer, vet ikke helt om jeg bare har flaks, men noen ganger er det litt rart syns jeg. Jeg vil ikke ha bildet! Jeg har aldri hørt dette om dette bildet, og jeg tror vel egentlig ikke noe på at et bilde kan gjøre noe slik, men jeg er veldig redd og pysete så jeg hadde tentk på denne historien hver gang jeg såg på bildet
atsjo Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Mamma å pappa har et bilde av ei jente som gråter.. Tro om det er bildet dere snakker om? wee.. skummelt. Men da søstra mi var lita syns hun det var så trist å se at jenta gråt så hun skrapa vekk tårene,hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå