Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 når begynte dere å ta med barnet i dusjen? om dere har gjort det før da..
Linchen Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Han er ett år nå og har vært med i dusjen i mange måneder alt. Greiest med pappaen, for pjokken er litt puppegæern, he he.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Tja, si det. Har vel vært med i dusjen siden han var en 7- 8 mnd tenker jeg.
Leandermamma Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Sluttet helt med badekar da han var ca 7 mnd. Han elsker å dusje :-)
Fire småtroll Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Her er det helt umulig å dusje uten at vesla også dusjer ;-) Hun var vel ca 8 mnd da hun fikk opp dørene til dusjen selv, og kom inn med alle klærne på. Så skal jeg eller en at storebrødrene dusje nå som hun er 13 mnd, er det bare å kle av henne også, hun krabber inn uansett...
2julibarn Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Husker ikke helt, en måned eller to kanskje? Var sliten og fant ut at det var mindre styr å dusje enn å bade. Fortsatt dusjer snuppa når vi har litt dårlig tid (hun er snart to år), men får bade minimum 1 gang i uka for kosen sin skyld! Barna elsker jo å bade!
Phoebe Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Gutten min har vært med i dusjen siden han var ganske liten. Mye enklere enn å fylle i badebaljen hver gang. Nå dusjer han selv Eller, han sitter å leker med alle vannlekene sine og dusjstråla en stund før jeg vasker ham (er 13 mnd) Han er helt vill etter vann!!
♥Coxinelle♥ Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Har alltid dusjet.. Enkelt å ta henne med i dusjen. Hun elsker å dusje!
ifie Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Hvordan gjør dere det med ungen i dusjen mens dere selv skal dusje og dere begge skal bli rene?? Jeg har hatt snuppen med i dusjen noen ganger, men han blir liksom bare sittende på gulvet i kabinettet og får "skitvannet" av meg over seg... eller så må jeg bære han, og det blir litt vanskelig siden det er vått og glatt og jeg må vaske han med én hånd.. Noen gode triks her ute?
mamma til fire små Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 har dusjet sammen siden han begynte på babysvømming. to-tre mnd tenker jeg han var. for å svare på spm under her, ang hvor man kan gjøre av ungen: da han var baby, vasket jeg han først og pakket han i håndklær mens jeg dusjet meg ferdig. etter hvert lå han på magen på gulvet i dusjen. - ja blir jo forsåvidt mitt skit vann, men hvor skitten er jeg egentlig da? (badet han når jeg hadde mens). han elsket no å plaske i såpevannet. så dusjet jeg han etter jeg selv var ferdig. etter som han er bltt større har han sittet i en liten balje mens jeg dusjer, så dusjer jeg han etterpå. idag er han nærmere 2 år, og sitter i badebalja til jeg er ferdig å stelle meg. hadde det vært opp til han kunne han sittet der fra morgen til kveld omtrent.
gammel røy Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Lille snupp har blitt med i dusjen siden hun var 5-6 uker- vann i ansiktet plager m.a.o. ikke henne , hun er så vandt. Nå vår hun er litt over 1 1/2 år så sitter hun nederst i dusjen mens jeg vasker håret mitt osv. Hun leker med kopper, litersmål etc. Med jevne mellomrom fyller jeg dem med vann mens hun tømmer og styrer. Vi har god plass i dusjen. Akkurat like populært som å bade, men det krever at man har litt varme på badet slik at de ikke sitter der og er våt og begynner å småfryse. Når jeg går ut av dusjen for å tørke meg, slår jeg ned vannstrålen og gir henne dusjhodet slik at hun kan styre selv (med dusjdøra igjen). Veldig populært. Jeg får som oftest kledd på meg og fønet håret før hun blir lei. Jeg mener at hun er så tøff i bassenget fordi hun har blitt så vandt til vannsprut. Lykke til!
Sarah & Marcus mamma Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 jenta mi har dusja siden hun var 10 mnd... hun elsker å dusje! og går bare utav baljen hvis jeg steller den i stand... spesielt liker hun at vi setter oss på gulvet i dusjen og hun sitter i fanget mitt! ellers liker hun godt å dusje alene;-) hun er 14mnd og veldig tidlig ute;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå