Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om hun er trett er hun kjempegira på kvelden. Og når vi da legger henne i senga blir det et antiklimaks og hun hylskriker. Har prøvd alle former for nedroing: bading, massasje, synging osv. Ser ikke noe sammenheng med at hun er overtrett, er på samme måte uansett. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det er veldig mas og kjas for emilie før hun legger seg så er det alltid et hælvete.

hun må ha det helt rolig 1 time før hun skal legge seg for kvelden.

vi pleier å sitte på gulvet og leke rolig med henne. så hun ikke blir så gira opp..

rett etter at hun har fått grøt ca en halvtime før hun legger seg, så pleier vi å ha henne på fanget og bare kose og slappe av. da har hun noe i hendene som hun kan leke med. det er det eneste som funker her..

=)

Skrevet

Jeg tar alltid kveldsstellet ca kl 19, da har han fått litt pupp først, så går vi opp på soverommet som er mørkt og han får enda litt mer pupp. Så legger jeg han, han får smokk og koseklut, og så stryker han over ansiktet/hodet mens jeg synger 3 faste natta sanger. Det hender han er helt turbo, og vi må vente 5 min, går da litt rundt og bysser, snakker helt rolig med han og så prøver vi igjen.

Han er 3 mnd

Skrevet

Skrur ned lyden på tv`en.

Tar et bad 2-3 ganger i uka.

Koser oss på kveldsstellet.

Legger vekk leker,babygym og andre ting som girer opp lillemann.

Skal han ha noe får han en bamse eller en bok.

spiser mat og legger oss til faste tider hver kveld.

Han er 4 mnd`er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...