Trooghåp76 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Idag er jeg 6+0 og er bekymret. Har hatt en del blod men det er bare litt på papiret. Blødde en del rundt 4 uker men var å took en hcg prøve da jeg var 4+3 og den var kjempehøy. over 50000. Legen min sa at det kunne være tvillinger, det samme sa gyn. Skal til ul på torsdagen. Hva kan man egentlig se når jeg er 6 uker på vei? Er så bekymret og lurer på om det er noen andre der ute som har blødd men alikevel har gjennomført et svangerskap?
kosemoms♥med ny spire Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 i mitt forrige svangerskap hadde jeg en blødning rundt uke 6-7 men ble ikke noe problemer iforhold til det Gutten er i dag snart 2 år Lykke til!
Mamma for 3<3 Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Hei:) Jeg var på UL i dag,er 6+5 og fikk se en litten ¨klædd¨ og hjertet som banker. Er det tvillinger kan det sees i uke 6. Lykke til!
småsmurf Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Var på ul 6+0 og da så jeg fostersekken, så ikke innholdet, det var for lite. Men fostersekken var på størrelse med en drue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå