mor til skatten :) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Skal i bryllup og har ikke kjole. Vet noen hvor jeg kan få tak i en sommerkjole som det er litt lengde på og som ikke strammer så mye siden jeg ammer...ubehagelig d der!!
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg kjøpte en fin blå sommer kjole med blomstrer på, på Oasis. Fint utringet, kne.kort. Behagelig stoff og veldig lett å amme i:)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Krappe.no Superfine kjoler,billig og god service:)Hadde liten tid da jeg bestillte kjole der til jeg skulle i bryllup.Kjolen sende hun samme dag,imponert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå